«کارمانیا» پرقدرت تر از همیشه در نمایشگاه خودروی تهران

پرشین خودرو: شرکت کارمانیا نماینده رسمی بی وا دی در ایران برای حضور در نمایشگاه خودروی تهران برنامه های ویژه از جمله رونمایی از محصول جدید را دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودروی تهران از فردا به طور رسمی افتتاح خواهد و البته از ظهر امروز برای خبرنگاران و کارشناسان افتتاح غیر رسمی خواهد داشت.
شرکت های خودروسازی و نمایندگی های برندهای معتبر خارجی در نمایشگاه امسال حضور فعالی خواهند داشت از این رو می توان این پیش بینی را داشت که نماشگاه 96 بهتر از نمایشگاه خودروی سال گذشته برگزار شود.
کارمانیا نماینده رسمی برند چینی بی وا دی در ایران نیز یکی از شرکت هایی است که با قدرت بسیار وارد نمایشگاه خودروی تهران شده است.
به صورت قطعی بی وای دی S6 و F3 به عنوان خودروهای معرفی شده این شرکت در ایران در نمایشگاه تهران نیز حضور خواهند داشت اما حداقل یک رونمایی از محصول تازه بی وای دی نیز برای تهرانی ها تدارک دیده شده و البته این رونمایی سورپرایز کارمانیا برای بازدیدکنندگان است.
بر اساس اعلام های قبلی کارمانی، این شرکت برای سال 96 برنامه معرفی حداقل 2 محصول جدید و رساندن سبد فروش خود به 4 محصول را پیش بینی کرده است از این رو احتمالا یکی از این محصولات در روزهای آتی در نمایشگاه تهران معرفی می شود.
بر اساس پیش بینی ها ممکن است خودروی شاسی بلند تانگ همان محصول تازه وارد و رونمایی شده کارمانیا در تهران باشد که به هر حال تا روز رونمایی همچنان سکرت خواهد ماند.
در نمایشگاه سال گذشته خودروی تهران غرفه کارمانیا یکی از بهترین های نمایشگاه بود و خبرهای از آن حکایت دارد که در سال جاری نیز غرفه سازی ای شرکت بسیار خاص خواهد بود.

کد خبر 85328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha