«کارمانیا» با نسل جدید S6 به دومین اتوشو تهران آمد

پرشین خودرو: کارمانیا که نماینده رسمی برند بی.وای.دی در ایران شناخته می شود، نسل جدیدی از کراس اوور خوش ساخت اس6 را در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کارمانیا از جدیدترین محصول خود که نسل جدید s6 است، در دومین دوره نمایشگاه خودروی تهران و در پرس دی ( (PRESS DAY، طی مراسمی رسما رونمایی کرد.
این محصول جدید که بی.وای.دی اس7 نام دارد، شباهت هایی با نسل پیشین خود که اس6 بوده است، دارد و از پلتفرم یکسان بهره می برد.
بی.وای.دی اس7 به پیشرانه 2 لیتری توربو 203 اسب بخاری و 320 نیوتون متری مجهز است.
این خودروی جدید بی.وای.دی در بخش آپشن های رفاهی و امکانات پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود تجربه کرده است.
از جمله آپشن های خاص S7 که چهره ای خاص به این خودرو بخشیده است می توان به دوربین 360 درجه، صندلی 12 حالته برقی، سیستم مولتی مدیا 12 اینج لمسی بسیار بزرگ و سیستم ریموت استارتر اشاره کرد.
در حاشیه مراسم رونمایی که با حضور خبرنگاران برگزار شد، سالاری مدیرعامل کارمانیا گفت: "تولید S7 به موازات S6 و بصورت فول CKD با 20 درصد داخلی سازی آغاز خواهد شد."
سالاری همچنین از ورود " نمونه اتوماتیک سدان f3 نیز با توجه به برنامه ریزی ها خبر داد و افزود: اف3 اتومات از 6 ماه دیگر وارد بازار خواهد شد.

 


مدیرعامل کارمانیا در پایان اشاره ای هم به پروژه اتوبوس های حمل و نقل شهری داشت و خاطرنشان کرد: طرح تولید اتوبوس های حمل و نقل شهری با انرژی پاک نیز در مجموعه کارمانیا در دست بررسی است.

 

برای آشنایی با محصولات بی.وای.دی در ایران و نمایندگی این برند، به وبسایت کارمانیا مراجعه کنید.

کد خبر 85388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha