تولید رنو «کوئید» الکتریکی برای چین و بازارهای نوظهور تایید شد

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی رنو با ایده راه اندازی یک ماشین الکتریکی ارزان قیمت، قصد تسلط بیشتر بر روی بازار چین و دیگر بازارهای نوظهور جهان از جمله برزیل، هند و خاورمیانه را دارد.

به گزارش پرشین خودرو، کارلوس گوسن، رییس اتحاد "رنو- نیسان- میتسوبیشی" در مصاحبه اخیر خود طراحی و تولید یک نسخه کاملا الکتریکی از خودروی رنو "کوئید" را تایید کرده است و سپس اعلام کرد که نمونه‌های اولیه آن ساخته شده و در حال توسعه این خودرو برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب و ارزان قیمت هستند.
کارلوس گوسن در صحبت‌های خود اضافه کرد: در کشور چین ما نمی‌توانیم از شرکت نیسان استفاده کنیم و خودروی نیسان لیف را در بازار چین عرضه کنیم، زیرا این خودرو بسیار گران و پیچیده است. ما نمی‌توانیم رنو فلوئنس را به فروش برسانم، زیرا گران قیمت است. پس چه چیزی در کشور چین فروخته می‌شود؟ بنابراین مهندسان ما در اتحاد رنو- نیسان تصمیم به طراحی و ساخت یک نسخه تمام الکتریکی از "رنو کوئید" گرفته است که دارای قیمت پایین بوده و برای بازار چین مناسب است. من فقط آزمایش این اتومبیل را در کشور چین انجام داده‌ام که بسیار مهندسی بوده و قیمت پایینی دارد.

 


متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه، قدرت، قیمت و یا حتی محدوده حرکت "رنو کوئید تمام الکتریکی" ارائه نشده است، اما می‌دانیم که بازار فروش این اتومبیل در کشور چین و همچنین بازارهای نوظهور جهان از جمله کشور روسیه، برزیل، هند و خاورمیانه خواهد بود.
کارلوس گوسن به عنوان سرپرست یک اتحاد بزرگ میان شرکت‌های خودروسازی رنو/ نیسان/ میتسوبیشی، همیشه به دنبال توسعه محصولات جدید است، بویژه توسعه و ساخت ماشین‌های الکتریکی که به مرور زمان به هدف بزرگ خود دست پیدا خواهد کرد تا یک بازاریابی انبوه با سودآوری بالا داشته باشد.
به گزارش پرشین خودرو در زمینه ماشین‌های الکتریکی، کمپانی خودروسازی نیسان با اتومبیل "لیف" به کار خود ادامه می‌دهد و شرکت خودروسازی رنو هم به عرضه "رنو ZOE" مشغول است، فقط می‌ماند شرکت خودروسازی میتسوبیشی که در حال حاضر به دنبال ساخت یک ماشین الکتریکی است که از پلتفرم، مجموعه باتری و همچنین موتورهای شرکت همکار خود استفاده خواهد کرد.

 

کد خبر 85403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha