کد خبر 85404
۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
تویوتا «راش» رسما رونمایی شد

پرشین خودرو: خودروی جدید "تویوتا راش" که در روزهای گذشته یکسری تصاویر جاسوسی از آن منتشر شده بود، اخیرا به طور رسمی در کشور اندونزی رونمایی شد که دارای چراغ‌های LED بوده و فضای کابین آن پیشرفته‌تر طراحی شده است تا بازار خود را بهبود ببخشد.

به گزارش پرشین خودرو، پیش از پرداختن به موضوع اصلی و مشخصات این خودرو، خوب است بدانید که شرکت خودروسازی تویوتا این خودروی شاسی بلند جدید را با همکاری "دایهاتسو" توسعه داده و از پلتفرم "دایهاتسو FT" برای طراحی و توسعه آن کمک گرفته است، به همین دلیل علاوه بر تویوتا راش، با نام "دایهاتسو تیریوس" هم شناخته خواهد شد.
طبق گزارش منابع خبری، تویوتا راش جدید دارای طول 4345 میلی متر، عرض 1695 میلی متر، ارتفاع 1705 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2685 میلی متر خواهد بود که برای تامین انرژی مورد نیاز آن برای حرکت، از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر با حداکثر خروجی قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 140 نیوتن متری استفاده شده است.
کمپانی خودروسازی تویوتا برای عرضه شاسی بلند خود به مشتریان، یک نسخه ویژه TRD Sportivo در نظر گرفته است که دارای خطوط قرمز رنگ بر روی بدنه اتومبیل بوده و از رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی بر روی چرخ‌های جلو و عقب آن استفاده شده است، هرچند چراغ‌های پیشانی در این نسخه تاریک ساخته شده و مه شکن‌های اتومبیل را با خود همراه کرده است.
در مورد مشخصات داخلی اتومبیل پیشرفت‌های بسیار خوبی صورت گرفته است که بزرگ‌ترین تغییر آن می‌تواند بکارگیری یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت‌های "Miracast" و "Weblink" باشد. علاوه بر این، یک پس زمینه آبی و سفید برای صفحه کیلومتر اتومبیل در نظر گرفته شده است و در مرکز آن هم یک نمایشگر دیجیتال قرار دارد.
اگرچه قیمت این اتومبیل تا ماه ژانویه 2018 اعلام نخواهد شد، اما انتظار می‌رود که حدود 222 دلار نسبت به مدل‌های قبل خود قیمت بیشتری داشته باشد و یا انتظار می‌رود که نسخه‌های ویژه آن به قیمت 22 هزار دلار فروخته شود.

 

تویوتا در ایران با نمایندگی ایرتویا حضور رسمی دارد که می توانید با مراجعه به وبسایت این شرکت با فعالیت های آن آشنا شوید.

کد خبر 85404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha