«آئودی» به بازیکنان رئال مادرید ماشین هدیه داد

پرشین خودرو: امسال کمپانی خودروسازی آئودی موفق به دریافت اسپانسری تیم رئال مادرید شده است و درست همانند سال گذشته، یک مراسم ویژه ترتیب داده و به انتخاب بازیکنان، ماشین‌های مختلف خود را به آنان هدیه داده است.

به گزارش پرشین خودرو، سال گذشته کمپانی خودروسازی آئودی با دریافت حق اسپانسر تیم بارسلونا، یک نمایش فوق العاده به راه انداخت و محصولات خود را به بازیکنان این تیم به انتخاب شخصی خودشان هدیه داد، حال امسال کمپانی خودروسازی آئودی موفق به دریافت اسپانسر تیم رئال مادرید شده است و درست همانند سال گذشته، یک مراسم ویژه ترتیب داده و به انتخاب بازیکنان، ماشین‌های مختلف خود را به آنان هدیه داده است که می‌توانید تصاویر این مراسم و اهدای اتومبیل‌های آئودی به بازیکنان تیم رئال مادرید را در پرشین خودرو شاهد باشید.
در این رویداد بازیکنان تیم رئال مادرید خودمختار بوده‌اند تا هریک از محصولات آئودی را که دوست دارند انتخاب کنند و در این مراسم تحویل بگیرند. باتوجه به انتخاب آزادانه بازیکنان رئال مادرید در انتخاب اتومبیل دلخواه خود، حدود 14 بازیکن این تیم خودروی شاسی بلند آئودی Q7 را انتخاب کرده‌اند که در بین آنان 3 مدل خودروی آئودی Q7 e-tron Quattro وجود داشته و دروازه بان این تیم بزرگ اسپانیایی، یعنی "کیکو کاسیا" هم نسخه SQ7 TDI را برای خود انتخاب کرده است.
علاوه بر خودروهای شاسی بلند آئودی Q7، بازیکنان تیم رئال مادرید به محصولات اسپرت آئودی هم علاقه نشان داده‌اند و در این میان کریستیانو رونالدو، خودروی اسپرت آئودی RS7 اسپرت‌بک را انتخاب کرده است و چهار بازیکن دیگر تیم رئال مادرید به خودروی آئودی RS6 آوانت پرفورمنس ابراز علاقه کرده‌اند که تا 12 ماه دیگردر یک مراسم جداگانه آماده تحویل به آنان خواهد شد.
نکته قابل توجه در رابطه با این موضوع، عدم انتخاب نسخه لوکس آئودی A8 است که به نظر می‌رسد شرکت خودروسازی آئودی انتخاب برندهای A8 را پیش روی بازیکنان رئال مادرید قرار نداده است، اما در مقابل 2 دستگاه خودروی آئودی RS5 و همچنین یکی از مدل‌های اسپایدر (رودستر) آئودی R8 V10 توسط بازیکنان رئال مادرید انتخاب شده است که در این مراسم به آنان تحویل داده شد.
علاوه بر این‌ها، کمپانی خودروسازی آئودی خودروی مسابقه‌ای e-tron FE04 را هم به این مراسم آورده بود که در واقع برای سری مسابقات فرمول E ساخته شده است، اما بازیکنان رئال مادرید توانستند یک مسابقه مجازی با این خودرو داشته باشند.

کد خبر 85405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha