بازگشت دوباره «بورگوارد» به قاره سبز

پرشین خودرو: خودروی شاسی بلند بوگوارد BX7 در ماه سپتامبر سال 2015 میلادی معرفی شد و دو سال پس از آن، با یکسری تغییرات ظاهری و سخت افزاری از جمله پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری آماده عرضه به مشتریان شده است.

به گزارش پرشین خودرو، باتوجه به ادعای وبسایت "اتو اکسپرس"، گفته می شود که شرکت خودروسازی بورگوارد قصد دارد با راه اندازی و عرضه شاسی بلند "بورگوارد BX7" از سال آینده میلادی، فعالیت خود را بار دیگر در کشور آلمان و دیگر کشورهای همایسه آلمان آغاز کند. با این حال، خبرهای بدی برای علاقه مندان انگلستانی خودروهای شاسی بلند بورگوارد وجود دارد و آن هم عدم تایید تولید ماشین های این شرکت با فرمان سمت راست است که نشان از عدم فعالیت بوگوارد در انگلستان دارد، مگر اینکه در ادامه تصمیمی برای انجام این کار گرفته شود.
خودروی شاسی بلند بوگوارد BX7 در ماه سپتامبر سال 2015 میلادی معرفی شد و دو سال پس از آن، با یکسری تغییرات ظاهری و سخت افزاری از جمله پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتری آماده عرضه به مشتریان شده است که دارای حداکثر 224 اسب بخار قدرت بوده و از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک استفاده می کند. علاوه بر این، یک نسخه پلاگین هیبریدی هم از خودروی شاسی بلند بورگوارد BX7 آماده شده است که نیروی ترکیبی آن به حداکثر 401 اسب بخار می رسد.
همانطور که احتمالا می دانید، شرکت خودروسازی بوگوارد در سال های گذشته توسط خودروسازان چینی احیا شده است و محصولات آن قبل از ورود به بازار اروپا، در کشور چین راه اندازی شده است که در کشور نیز شاهد رونمایی از آن بودیم و قرار است به مشتریان داخل کشور عرضه شود. حال گفته می شود که از سال آینده میلادی، شرکت خودروسازی بوگوارد با استفاده از خودروی شاسی بلند BX7 کار خود را در کشور آلمان آغاز خواهد کرد که با ورود به کشور آلمان، راه رسیدن به دیگر کشورهای اروپایی نیز هموار خواهد شد. هرچند شرکت خودروسازی بوگوارد شاسی بلند کوچک تر BX5 هم دارد که برخلاف شاسی بلند BX7، فرمان سمت راست برای آن تایید شده و می تواند گزینه مناسب برای عرضه در بازار انگلستان باشد.

کد خبر 85407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha