برنامه ریزی بزرگ «رنو» برای حضور در بازار پاکستان

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی رنو به منظور تولید و فروش وسایل نقلیه در کشور پاکستان، یک قرارداد قطعی با شرکت "الفطیم" امضا کرده است که در واقع یک شرکت عملیات جهانی خودرو با فعالیت در حدود 29 کشور جهان به شمار می‌آید.

به گزارش پرشین خودرو، به عنوان بخشی از این طرح، کمپانی خودروسازی فرانسوی "رنو" آخرین محصولات و تکنولوژی‌های خود را در بازار جدید ارائه خواهد کرد، از سو دیگر، شرکت الفطیم باید بخشی از فعالیت و تاسیسات خود را در کشور پاکستان به شرکت خودروسازی رنو اختصاص دهد تا بتواند به عرضه محصولات آن در کشور پاکستان مشغول شود.
سخنگوی شرکت الفطیم گفت: گروه خودروسازی رنو از گسترش تولید و صادرات بین المللی خود با کشور پاکستان بسیار خوشحال است و می‌تواند رشد سریع در بازار این کشور با نرخ رشد سالیانه 10 درصد داشته باشد.
مدیر ارشد کمپانی خودروسازی رنو در منطقه آفریقا و خاورمیانه هم افزود: گروه خودروسازی رنو با همکاری الفطیم که یک شریک حرفه‌ای و مشهور در زمینه خودرو به شمار می‌آید، قصد دارد تا یک شرکت بزرگ در کشور پاکستان راه اندازی کند.
سخنگوی کمپانی الفطیم عنوان کرد: کشور پاکستان باتوجه به جمعیت بیش از 200 میلیون نفر، یک رشد سریع اقتصادی و همچنین یک طبقه متوسط پر جمعیت خواهد داشت که بدون شک بازار بسیار مهمی برای رشد سریع شرکت خودروسازی "رنو" به شمار خواهد آمد. ما بسیار هیجان زده هستیم تا نمایندگی کمپانی خودروسازی رنو باشیم که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروساز جهان و همچنین یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید ماشین‌های اروپایی به شمار می‌آید.
رنو و الفطیم باید این معامله را نهایی کنند، چرا که هنوز تصویب قانون‌های مربوطه توسط مقامات پاکستانی انجام نشده است و باید منتظر تایید مقامات این کشور برای حضور دو شرکت "رنو" و "الفطیم" در کشور پاکستان باشیم. با این وجود، هر دو طرف انتظار دارد که کارخانه جدید آنان در سه ماهه اول سال 2018 میلادی در پایتخت این کشور کلنگ بخورد و شروع به ساخت آن کنند تا در سال 2019 میلادی کار آن به پایان رسیده و یک سال بعد شروع به تولید اتومبیل کنند.

کد خبر 85408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha