توافق «بنز» برای تولید دوباره در ایران+عکس

پرشین خودرو: در قرارداد جدید ستاره ایران و دایملر، واردات ۱۱ تیپ انواع بنز تایید شده است که تا پایان سال آینده محقق خواهد شد.

غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ستاره ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو مستقر در دومین نمایشگاه خودرو تهران با بیان این مطلب گفت: در سال جاری دو مدل مرسدس بنز ای۲۰۰ و سی۲۰۰ به بازار ایران وارد می شود.
وی ادامه داد: سفارش گذاری برای شرکت بنز برای این دو مدل انجام شده و بارگیری در ژانویه و فوریه 2018 انجام خواهد شد البته به شرط باز شدن سامانه ثبت سفارش این واردات رخ خواهد داد.

 


رزازی ادامه داد: برای سال آینده برنامه واردات ۵۰۰۰ دستگاه بنز را داریم که در تنوع و تیپ های مختلف خواهد بود.
مدیرعامل ستاره ایران تصریح کرد: با دایملر برای تولید خودرو در ایران به توافق رسیدیم و این مهم هم در سال ۹۷ محقق خواهد شد.
وی از سرمایه گذاری جدید در خط تولید بنز در ایران خبر داد و اضافه کرد: بعد از ابلاغ سیاست های جدید خودرو تیراژ و مدل های تولیدی در ایران مشخص خواهد شد.
رزازی تاکید کرد: از زمان آغاز فعالیت برای تولید، ۹ ماه طول خواهد کشید تا خودروی تولیدی خودمان را وارد بازار کنیم.
وی در مورد حضور سری ای و سی در سبد تولیدی ستاره ایران گفت: مطمئنا بخشی از تولید در همین سری رخ خواهد داد اما مدل های جدیدی نیز در برنامه تولید حضور خواهند داشت.
مدیرعامل ستاره ایران در پایان خاطرنشان کرد: در صورتیکه تا دو هفته دیگر سامانه ثبت سفارش خودرو باز شود، در شب عید ۲ مدل ای۲۰۰ و سی۲۰۰ را به مشتریان خود در ایران عرضه خواهیم کرد.

کد خبر 85425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha