رونمایی از پرقدرت ترین کامیون ایران و جهان در تهران

پرشین خودرو: همزمان با دومین روز از دومین نمایشگاه خودرو تهران از پرقدرت ترین کامیون ایران و جهان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، احمد حیدری معاون فروش و بازاریابی سایپا دیزل با اعلام این خبر گفت: کامیون جدید ولوو مجهز به موتور 6 سیلندر با قدرت 750 اسب بخار و استاندارد آلایندگی یورو5 است.
وی ادامه داد: این محصول مجهز به قوی ترین گیربکس اتوماتیک در محصولات کشنده با تحمل گشتاور 3500 نیوتن متر است و دو حالت تعویض دنده به صورت دستی و به صورت هوشمند است.
حیدری تاکید کرد: این کامیون قادر به حمل بیش از 200 تن بار در شرایط آفرود است و سیستم قدرت این محصول متناسب با دمای محیط از زیر 40 درجه تا بالای 65 درجه طراحی شده است.
وی اظهار داشت: شرکت سایپا دیزل به منظور ساماندهی به خلا موجود در حوزه حمل و نقل فوق سنگین کشور و نیاز فعالان این بخش به محصولات بوژی کش، برنامه تولید و عرضه کامیون ولوو FH16 را در دستور کار قرار داده است.
براساس این گزارش، این کامیون دارای دو دنده کرال سنگین و فوق سنگین تجهیز شده است که این طراحی برای سهولت عبور از جاده های آفرود است.
این محصول پر قدرت به رغم اینکه در زمره محصولات آفرود به شمار می آید به دلیل تجهیز به تمام آپشن های رفاهی و امکان ارائه بصورت اتاق سقف کوتاه و بلند قابلیت طی کردن مسافت های گوناگون را دارد.

کد خبر 85447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha