کد خبر 85511
۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
محور کندوان  10 آذر ماه یک طرفه می شود

پرشین خودرو:پلیس راه نیروی انتظامی با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی اصلی مازندران منتهی به تهران ، اعلام کرد که محور کندوان روز جمعه 10 آذر ماه یک طرفه می شود.

به گزارش پرشین خودرو، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) شروع می شود و تا 6 بامداد شنبه 11 آذر ادامه خواهد داشت.
در این مدت تردد تمام موتور سیکلت ها به استثنای موتور سیکلت های انتظامی و امدادی ، از ساعت 12 ظهر امروز هشتم آذر تا ساعت 6 صبح شنبه 11 آذر از محورهای کرج - چالوس ، هراز ، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .
** محور کندوان
- تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 10 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه سواری از ساعت 17 تا 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه است .
- همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین موادسوختی و فاسدشدنی ، از محور کندوان ممنوع است.
** محور هراز
- برای محور هراز (آمل - رودهن ) تردد کلیه تریلر ها همچنان ممنوع است .
- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه هشت آذر و همچنین از ساعت 8 صبح تا 24 بامداد روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 آذر از این محور ممنوع است .
** محور فیروزکوه
- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 10 آذر از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است .
همچنین مسافران و کسانی که قصد تردد از محورهای استان مازندران را دارند می توانند با تماس با مرکز مدیریت راههای کشور به شماره 141 ، اطلاعات لازم را کسب نمایند .
هواشناسی مازندران هم اعلام کرد که از عصر فردا پنجشنبه تا روز شنبه موج جدید بارشی در استان گسترش می یابد و با توجه به احتمال بارش برف در محور های کوهستانی استان ، به همراه داشتن وسایل زمستانی مانند زنجیر چرخ ، لباس گرم و همچنین پر کردن باک بنزین خودرو الزامی است .

کد خبر 85511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha