فناوری خودرویی تشخیص عابر پیاده در شب رو نمایی شد

پرشین خودرو:شرکت خودروسازی تویوتا از آخرین فناوری سیستم ایمنی خود که قابلیت تشخیص خودکار عابرپیاده در شب را دارد، رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، و به نقل از انگجت، تویوتا از جمله خودروسازهایی است که قول ساخت یک خودروی خودران با ایمنی بالا را در آینده داده است. اما با توجه به اینکه هنوز تا رواج خودروهای خودران فاصله داریم، این شرکت یکی دیگر از پیشرفت‌های ایمنی خود را موسوم به "TTS"به خودروهای معمولی اضافه می‌کند.

مجموعه ارتقا یافته که ترکیبی از ترفندهای موجود در سیستم‌های ایمنی موجود و ویژگی‌های جدید با نام تجاری جدید است، در اواسط سال 2018 بر روی مدلهای انتخابی تعبیه خواهد شد.

تویوتا اسامی مدل‌هایی که برای اولین بار این سیستم را دریافت خواهند کرد، به صراحت اعلام نکرد. اما پیش‌بینی می‌شود این فناوری به سرعت گسترش یابد.

از جمله این پیشرفت‌ها، سیستم جلوگیری از برخورد با عابران پیاده در شب و دوچرخه سواران در طول روز است و با سرعت بیشتری خودرو را متوقف می‌کند.

هشدار ردیابی خط نیز تشخیص در لاین بودن را برای کمک به راننده بهبود می‌بخشد و کروز کنترل سازگارشونده به عملکرد کامل و تشخیص پیشرفته کمک می‌کند.

در ضمن، امکانات جدید شامل کمک به تشخیص تابلوهای جاده‌ای(نشان دادن اطلاعات تابلو روی صفحه نمایش خودرو) خواهد شد.

علاوه بر این، یک سیستم نگهداری خط دوم وجود دارد که با کروز کنترل سازگارشونده همراه می‌شود تا پشتیبانی هدایت فرمان را فراهم کند.

همانند نسل فعلی TSS، جانشین آن به عنوان امکانی استاندارد اما کم‌هزینه به بازار خواهد آمد.

کد خبر 85539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha