پرشین خودرو:رسول نجفیان در برنامه فرمول یک شب گذشته گفت آنچه که بیش از همه علی معلم را رنج می‌داد بیسوادی برخی هنرمندان بود.

به گزارش پرشین خودرو،  برنامه فرمول یک به رسم چهارشنبه ها، از خانواده علی معلم تهیه کننده فقید سینما را به مناسبت تولدش را برای حضور در این برنامه دعوت کرد.

شب گذشته روز پر مهمانی برای فرمول یکی ‌ها بود. علاوه بر خانواده علی معلم هنرمندان دیگری چون رسول نجفیان، کوروش تهامی نیز در این برنامه حضور داشتند. در پی گفتگوی علی ضیا مجری محبوب و خوب کشور با مهمانان به‌ویژه همسر مرحوم علی معلم، ناگفته‌های بسیاری عنوان شد. از ازدواج عاشقانه آذر معماریان با همسرش تا شوکه شدن فرزندان پس از آخرین جشن تولد این پیشکسوت ماندگار سینما در فرمول یک بحث شد.

پس از اجرای شعر معروف " عجب رسمیه " با صدای رسول نجفیان برنامه حال و هوای دیگری به خود گرفت. نجفیان به خاطر ارادت و علاقه‌ای که علی معلم به این شعر داشت آن را برای اجرا انتخاب کرد. نجفیان در ادامه افزود آنچه که بیش از هر چیزی این پیشکسوت محبوب سفرکرده را رنج می‌داد بی سوادی حاکم بر هنرمندان بوده که به قول رسول نجفیان اینگونه تعبیرش می کرده است: چخوف های قصه ننوشته، کوروساواهای فیلم نساخته.

کوروش تهامی بازیگر معروف و گزیده کار کشورمان نیز در صحبتهایش پیرامون این شخصیت برای آنکه نشان دهد علی معلم برای همیشه در دل ایرانیان زنده است از افعال زمان حال استفاده کرد. علی معلم بنیانگذار جشن حافظ بوده است.

کد خبر 85554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha