شاسی بلند آفرودی جدید «تویوتا» رسما معرفی شد

پرشین خودرو:بعد از انتشار یک تصویر پیش نمایش در ماه گذشته و وعده تویوتا برای رونمایی از یک خودروی شاسی بلند آفرودی، در نهایت کمپانی خودروسازی تویوتا با شروع بکار نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، از خودروی شاسی بلند جدید خود با ترکیبی از ویژگی‌های آفرودی با طراحی آینده‌نگر رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، ماه گذشته با انتشار یک تصویر پیش نمایش، خودروی جدید تویوتا با نام FT-AC شناخته شد و حالا با رونمایی رسمی از این محصول در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس 2017، شرکت خودروسازی تویوتا این اسم را تایید کرد و به معرفی ویژگی‌های آن در نمایشگاه پرداخت. باتوجه به اینکه خودروی شاسی بلند آفرودی جدید تویوتا یک طرح کانسپت به شمار می‌آید، هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و یا سیستم‌های بکار رفته در آن ارائه نشده است، اما شرکت خودروسازی تویوتا احتمال داده است که در صورت روشن شدن چراغ سبز تولید این خودرو، از پیشرانه‌های مرسوم بنزینی و یا حداقل از سیستم‌هایی نسل جدید هیبریدی بر روی این خودروی شاسی بلند آفرودی استفاده خواهد شد که قطعا یک گشتاور بالا برای آفرودنوردی راحت‌تر خواهد داشت. بویژه سیستم انتقال قدرت اتومبیل که چهار چرخ محرک خواهد بود و وضعیت آن نسبت به نوع جاده و همچنین ناهمواری‌های سطح جاده متغیر خواهد بود تا نیروی مناسب بین چرخ‌های اتومبیل تقسیم شود و یک کشش عالی بدست آید.
مدیرعامل بخش آمریکایی شرکت خودروسازی تویوتا عنوان کرد: خودروی شاسی بلند جدید FT-AC برای کسانی مناسب خواهد بود که به فضای کابین بسیار جادار علاقه مند هستند و یا می‌خواهند ماجراجویی آخر هفته خود را در مسیرهای جنگلی یا خارج از شهر انجام دهند. بدون توجه به نوع جاده و ناهمواری‌های آن، بدون شک خودروی شاسی بلند آفرودی تویوتا FT-AC می‌تواند برای صاحبان خود سرگرم کننده باشد.
 

کد خبر 85568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha