راه اندازی بزرگترین مجتمع تعمیرگاهی مولتی برند خودرویی تهران

پرشین خودرو: مدیرعامل اتوخسروانی گفت: با هدف خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود از ابتدای دی ماه 96 بزرگترین مجتمع تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش اتوخسروانی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از سال 1351 کار خود را در زمینه فروش خودرو آغاز کرده و در حال حاضر عاملیت فروش 9 برند را دراختیار دارد که با 9شعبه در پایتخت یکه تازی می کنند.
اتو خسروانی یکی از مدرن ترین و پرکارترین نمایندگی های خودرویی در کشور است که این حجم از محبوبیت این مجموعه را وادار به حضور در نمایشگاه ها نیز کرده است.
اتو خسروانی در دومین نمایشگاه خودرو تهران یک غرفه زیبا در سالن ملل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در اختیار گرفته و استقبال از این غرفه حتی از برخی نمایندگان رسمی حاضر در نمایشگاه نیز بیشتر است.
علی خسروانی مدیرعامل مجموعه اتو خسروانی در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو مستقر در دومین نمایشگاه خودرو تهران، در خصوص اهداف حضور در نمایشگاه گفت: به نمایشگاه خودروی تهران آمدیم تا بگوییم وجود یک مشاور خوب در بازار خودرو اهمیتش کمتر از کیفیت خودرو نیست.
وی ادامه داد: هیچ کدام ار غرفه داران در زمان مراجعه مردم از خودروهای خود بد نمی گویند یعنی بنا برا ذائقه مشتری پیشنهاد نمی دهند بلکه تنها به فکر فروش محصول خود هستند اما؛ ما بهترین را برای موقعیت افراد پیشنهاد می دهیم.
مدیرعامل مجموعه اتو خسروانی تصریح کرد: عاملیت های فروش باید یاد بگیرند تغییر را از خود آغاز کنند تا بتوانند در بازار در حال تغییر باقی مانده و ادامه حیات دهند.
وی در مورد میزان آموزشی که به پرسنل اتوخسروانی برای رویارویی با مشتریان داده می شود بیان کرد: تمامی پرسنل ما از فروش گرفته تا دایره قراردادها، آموزش های لازم برای برخورد با مشتری و آموزش های فن بیان را یاد گرفته اند و این مهم برای پیشبرد اهداف ما بسیار مهم بوده است.
خسروانی در مورد ورود به عرصه خدمات پس از فروش نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز خدمات پس از فروش ما به محصولات مدیران خودرو سرویس دهی می کند اما از ابتدای دی ماه و در آجودانیه تهران، بزرگترین مجتمع تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش را افتتاح خواهیم کرد.

کد خبر 85590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha