جدیدترین دستاورد «پورشه» در ینگه دنیا

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی پورشه برای حضور خود در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا خودروی 911 کاررا را به آمریکا آورد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی پورشه برای حضور خود در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، یکی از جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت و آن هم خودروی اسپرت "پورشه 911 کاررا T" خواهد بود که هدف اصلی از طراحی و ساخت آن، می‌تواند صرفه جویی مشتریان در هزینه‌های پرداختی باشد که نسبت به خودروی 911 R، می‌توانند در هزینه‌های پرداختی خود صرفه جویی کنند.
جالب است بدانید که نسبت به نسخه‌های استاندارد کاررا، خودروی 911 کاررا T بدون صندلی‌های عقب و یا حتی بدون سیستم سرگرمی به مشتریان عرضه خواهد شد که دلیل اصلی آن می‌تواند کاهش وزن اتومبیل و همچنین تولید یک اتومبیل برای درک هیجانات واقعی باشد، اما اگر نمی‌توانید بدون این دو ویژگی زندگی کنید، می‌توانید هزینه بالاتری برای داشتن این تجهیزات بر روی اتومبیل خود پرداخت کنید.
در بخش فنی، پورشه 911 کاررا T به یک پیشرانه 3 لیتری توربوشارژر مجهز شده است که دارای 370 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور بوده و می‌تواند یک شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه با سقف سرعت 290 کیلومتر بر ساعت داشته باشد که حدود 0.1 ثانیه در شتاب گیری سریع‌تر از نسخه استاندارد خود عمل کرده و دلیل اصلی آن می‌تواند کاهش وزن اتومبیل باشد.
برای کاهش وزن این اتومبیل با حذف امکانات ذکر شده، این اتومبیل نسبت به نسخه‌های استاندارد خود چیزی حدود 20 کیلوگرم وزن کمتری دارد تا حالا وزن خشک اتومبیل به عدد 1425 کیلوگرم برسد. گفتنی است که پورشه 911 کاررا T دارای مزایای ویژه‌ای خواهد بود که در نسخه‌های استاندارد به هیچ وجه قادر به استفاده از آنان نیستید، همچون یک سیستم تعلیق جدید که حدود 20 میلی متر ارتفاع اتومبیل نسبت به زمین را کاهش داده است تا حرکت سریع‌تر و آیرودینامیک بهتر هنگام حرکت داشته باشد. علاوه بر این، سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که مشتریان می‌توانند به صورت سفارشی بر روی اتومبیل خود نصب کنند، اما این سیستم به صورت استاندارد بر روی اتومبیل وجود نخواهد داشت.
برای خرید این نسخه از پورشه، شرکت سازنده تایید کرده است که در مدل‌های پایه نیاز به پرداخت 107 هزار و 553 یورو در کشور آلمان خواهید داشت که نسبت به نسخه اصلی چیزی حدود 10 هزار یورو قیمت بیشتری دارد. در ایالات متحده آمریکا، پورشه 911 کاررا T به قیمت 102 هزار و 100 دلار بدون هزینه حمل و نقل فروخته می‌شود که نسبت به نسخه‌های اصلی دارای 11 هزار دلار قیمت بیشتر است.

کد خبر 85638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha