کد خبر 85640
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
رفت و آمد و ترافیک جاده‌ای کرمان عادی است

پرشین خودرو:با گذشت یک روز از زلزله روز گذشته در استان کرمان به نظر می‌رسد که شرایط در این استان از نظر رفت و آمد و ترافیک جاده‌ای عادی شده است.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از ایسنا، همان طور که روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود زلزله روز جمعه تاثیری بر امنیت و رفت و آمد بر جاده‌های استان کرمان نگذاشته و این مسیرها به ترافیک عادی خود ادامه داده‌اند.

امروز نیز نقشه‌های مرکز مدیریت راه‌ها نشان می‌دهد که ترافیک در تمام جاده‌های اصلی استان کرمان شکلی روان دارد و هیچ مشکلی در محورهای اصلی این استان گزارش نمی‌شود.

در حال حاضر راه‌های اصلی منتهی به مرکز اصلی این استان در جاده‌های بم، بافت، سیرجان، رفسنجان و زرند ترافیکی عادی را پشت سر می‌گذارند و خودروها در رفت و آمد میان این مناطق هیچ مشکل خاصی ندارند.

همچنین فرودگاه کرمان نیز با وجود زلزله روز گذشته همچنان به شکل عادی پروازهای خود را مدیریت می‌کنند و صبح امروز دو پرواز ورودی از تهران به زمین نشسته و پس از آن با انجام بارگیری به سمت تهران پرواز کرده‌اند. در برنامه‌های امروز این فرودگاه نیز اعلام شده که چند پرواز ورودی و خروجی انجام خواهد شد و تمام پروازهای داخلی این فرودگاه اجرایی می‌شود.

همچنین امروز برای فرودگاه کرمان هیچ برنامه پرواز خارجی در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 85640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha