نمایشگاه داران، خودروها را درپیاده رو پارک نکنند

پرشین خودرو:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز گفت: پلیس شیراز با رانندگان متخلف برخورد جدی و بدون اغماض و گذشت خواهد داشت و هشدار می دهیم نباید رانندگان خودروها و صاحبان نمایشگاه های ماشین، خودروها را در پیاده روها پارک کنند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ فرج الله موسوی، افزود:رانندگانی که خودرو خود را در پیاده رو و یا به شکل دوبله در خیابان پارک می کنند و به نوعی سد معبر ایجاد می کنند توسط پلیس جریمه یا به پارکینگ منتقل خواهند شد.
وی گفت:‌ خودروهایی نیز که توسط نمایشگاه های اتومبیل در پیاده روها و مکان های توقف ممنوع پارک می شود توسط پلیس اعمال قانون و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
موسوی ادامه داد:‌پلیس طرح ویژه ای را برای برخورد با رانندگان متخلف در شیراز به مرحله اجرا گذاشته که به شکل منظم و در تمام ساعت های شبانه روز دنبال خواهد شد.
وی ادامه داد: طی 72 ساعت گذشته بیش از 240 دستگاه خودرو که دارای تخلفاتی همچون سرعت زیاد و حرکات مارپیچ، توقف درمکان های توقف ممنوع، به همراه نداشتن مدارک شناسایی خودرو،بیمه نامه و گواهینامه رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، شکایت شهروندان و بدهی جریمه بیش از یک میلیون تومان بوده اند جریمه یا توقیف شده اند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شیراز اضافه کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند، از واگذاری خودرو شخصی خود به افراد فاقد صلاحیت و فاقد گواهینامه رانندگی خودداری کنند، از انجام حرکات نمایشی و مخاطره آمیز پرهیز کنند و در صورتی که در جایی قصد توقف داشتند حتما مکانی مناسب برای پارک خودرو خود انتخاب کنند.

کد خبر 85708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha