کد خبر 85725
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
دلخوری نیکی کریمی از صدا و سیما

پرشین خودرو: نیکی کریمی با انتشار یادداشتی از سازمان صدا و سیما به دلیل پخش نکردن تیزرهای فیلم «آذر» انتقاد کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خبرآنلاین، نیکی کریمی با انتشار یادداشتی از سازمان صدا و سیما به دلیل پخش نکردن تیزرهای فیلم «آذر» انتقاد کرد.
 

نیکی کریمی در انتقاد از پخش نشدن تیزرهای فیلم «آذر» از تلویزیون نوشت: «بعد از سال‌ها فعالیت هنرى كه بخشى از آن حضور در تلویزیون و بازى در آن به احترام مخاطبانش بود، رسانه ملى كه مى‌بایست چون پدر به همه نگاه یكسان داشته باشد با نگاه غیرخودى و غیرهمه گیر به ما مى‌نگرد.
 
دلخوری شدید نیکی کریمی از صدا و سیما


به نظر مى‌رسد فیلم‌هاى تجارى چون بى‌خطر و ملى‌تر هستند مشمول حمایت بیشتری می‌شوند و گویى امروز از سینماى ایران همین طلب مى شود!

فیلم «آذر» درباره موضوع ساده‌ای حرف می‌زند که برای بعضی‌ها شنیدن آن سخت است. وقتی می‌بینم که سیستم پخش فیلم ، فقط 15 سینما در اختیار آذر می‌گذارد و این درحالیست که فیلم‌های تجاری تا 70 سینما در اختیار دارند و صدا و سیما هم بعد از کلی خرده فرمایش، تیزر فیلم را رد می‌كند ، تازه متوجه می‌شویم ماجرا چیست.

شاید این است که سینمای مردانه و صدا و سیمای مردانه ، از شما می خواهند كه زن همان نقش سنتی و نهایتا کمدی را به عهده بگیرد تا به او اجازه دیده شدن بدهند.

من ٢٧ سال وارد این بازی نشدم ، نه در بازیگری‌ام ، نه در کارگردانی‌ام و نه تهیه‌کنندگی‌ام. من یك زن مستقل ایرانی هستم و به زن مستقل ایرانی فکر می‌کنم و برایش ارزش قائل هستم.»

نیکی کریمی تهیه کننده و بازیگر فیلم «آذر».
 
دلخوری شدید نیکی کریمی از صدا و سیما
کد خبر 85725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha