کد خبر 85739
۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

پرشین خودرو: به مناسبت میلاد باسعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، جشنواره "بازی‌های خیابانی" با مساعدت و همکاری شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه در منطقه ۱۰ برگزار خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، سهیلا صادق زاده شهردار منطقه10  ضمن اعلام این خبر گفت: جشنواره بازی‌های خیابانی "خیابان در اختیار بچه هاست!" با هدف ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین شهروندان و همچنین احیای بازی‌های بومی و محلی در روز چهارشنبه مصادف با ولادت مسعود حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از ساعت 11 الی 14 در خیابان رودکی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) و خیابان مرتضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره شامل بخش‌های طناب کشی، هفت سنگ، ماروپله، برج هیجان، بازی‌های فکری، ترامپولین، شطرنج، پینگ پنگ، تنیس و مینی گلف، دوچرخه سواری، مار و پله ترافیکی و ... به صورت رایگان و با حضور شهروندان انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ضمن دعوت از شهروندان به همراه کودکان برای حضور در این جشنواره و بهره مندی آنان از فضای شاد یادآور شد: اکران تبلیغات محیطی، تعبیه و نصب وسیله بازی کودکان، سرسره، ماشین برقی و شارژی، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، تیردروازه به همراه فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، اجرای نمایش خیمه شب بازی و برگزاری مسابقات به همراه اهدای جوایز در غرفه‌های بازیافت، ترافیک و سلامت از دیگر فعالیت‌های این جشنواره خواهد بود.

صادق زاده ضمن عرض پوزش و درخواست از رانندگان محترم برای خودداری از تردد و پارک خودرو در محل اجرای جشنواره به منظور رفاه حال فرزندان یادآور شد: تمهیدات و تدابیر لازم برای سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان فراهم شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور ضمن خودداری از پارک خودروها در محوطه محل برگزاری پیاده راه موقت بازی‌های خیابانی، خودروهای عبوری می‌توانند از مسیرهای جایگزین و تعیین شده در خیابان‌های مرتضوی،خوش، امام خمینی(ره) و رودکی تردد کنند.

کد خبر 85739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha