کارمانیا با کیت هیبرید به نمایش توانمندی های بی.وای.دی پرداخت

پرشین خودرو: در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران شرکت کنندگان سعی کردند تا با نمایش توانمندی های خود، بازدیدکنندگان بیشتری را جذب نمایند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران که نسبت به سال پیش اندکی زودتر برگزار شده بود، هر چند غایبان اسم و رسم داری همچون نیسان و ب.ام.و داشت اما نمی شود از فعالیت حاضران که در نمایش تکنولوژی های شرکت متبوع خود تلاش بسیاری کردند، غافل شد.
هر چند دو شرکت فرانسوی رنو و پژو در این امر پیشتاز بودند اما سایر شرکت ها نیز با نمایش تکنولوژی ها و توانمندی های خود رنگ و بوی تازه ای به نمایشگاه تهران بخشیدند و وجهه بین المللی آن را افزایش و نوید دوره های پربار در آینده را به علاقه مندان ایرانی دادند.
از اتفاقاتی که در این دوره از نمایشگاه بسیار به چشم می آمد حضور خودروهای برقی بود که به جز یکی دو برند، سایر برند های حاضر نمونه ای از خودروهای برقی خود را به نمایشگاه آورده بودند.
در این میان کارمانیا که شریک تجاری «بی.وای.دی» در ایران شناخته می شود، پا را یک قدم فراتر گذاشت و علاوه بر نمایش خودروی برقی e6 از یک کیت هیبریدی در نمایشگاه تهران رونمایی کرد.
این کیت هیبریدی که برای اولین بار به همت شریک بی.وای.دی در ایران به نمایش در آمده است به طور کامل چگونگی کارکرد تکنولوژی هیبرید را به نمایش می گذارد.
محسن برازوان معاون فروش و خدمات پس از فروش کارمانیا در خصوص نمایش کیت هیبرید بی.وای.دی در دومین اتوشوی تهران گفت: با توجه به اینکه بی.وای.دی یکی از شرکت های پیشروی جهان در زمینه تکنولوژی های نوین شناخته می شود، شرکت کارمانیا به عنوان شریک تجاری این برند در ایران اقدام به نمایش این کیت هیبریدی نمود تا به نوعی توانایی شرکت در حوزه تکنولوژی های جدید را به بازدیدکنندگان نشان دهد.
برازوان در خلال صحبت های خود البته به مورد جالبی نیز اشاره کرد و افزود: کیت هیبریدی که بی.وای.دی در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشته است در برخی از شرکت ها در دسته تکنولوژی های محرمانه به شمار می رود که بی.وای.دی بدون دغدغه این سیستم را به نمایش عموم درآورده است.
در ادامه می توانید گزارش تصویری پرشین خودرو از کیت هیبرید بی.وای.دی در نمایشگاه خودرو تهران را مشاهد کنید.


برای آشنایی با برند و خودروهای بی.وای.دی در ایران می توانید به نمایندگی های مجاز این شرکت در سراسر کشور یا وبسایت کارمانیا مراجعه نمایید.

کد خبر 85768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha