کد خبر 85849
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
طرح ویژه ترافیکی در جاده های البرز

پرشین خودرو:رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به تعطیلی چند روز آینده، طرح ویژه ترافیکی در جاده های این استان اجرا شد.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل ازایرنا، سرهنگ رضا گودرزی افزود: این طرح با توجه به احتمال افزایش ترددها از امروز آغاز و تا صبح روز شنبه 18آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: پایگاه های ثابت و سیار پلیس در اجرای این طرح، با کمک بیش از 70 تیم گشت پلیس راه و پاس پیاده وضعیت ترافیکی جاده های استان البرز را رصد می کنند.
رییس پلیس راه استان البرز گفت: در این طرح برای کنترل ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت مسافران در جاده های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است.
گودرزی به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه های استان البرز به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند ، زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می افزاید.
وی خاطرنشان کرد: باتوجه به احتمال بارش باران، برف وکولاک در راه های این استان بویژه مناطق کوهستانی می طلبد مسافران علاوه بر همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت فنی خودرو اطمینان داشته باشند.
گودرزی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
فرمانده پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های البرز است و در زمان تعطیلی ها بر میزان ترافیک در یکهزار و 450کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می شود.
نیمی از جاده 160کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استحفاظی استان البرز قراردارد.

کد خبر 85849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha