کد خبر 85856
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
تصادف با خودروی پلیس در مازندران

پرشین خودرو:اورژانس مازندران اعلام کرد که انحراف یک دستگاه خودروی سمند از مسیر و برخورد با خودروی پلیس راه در جاده سوادکوه منجر به مصدومیت 6 نفر از جمله یک مامور پلیس راه شد .

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از ایرنا، بر اساس این گزارش ، تصادف حوالی ظهر امروز سه شنبه در منطقه پل شاهپور در مسیر جاده سوادکوه رخ داد.
سخنگوی اورژانس مازندران در این باره گفت : در این حادثه خودروی سمند پس از انحراف از مسیر به خودروی پلیس راه مستقر در حاشیه جاده برخورد کرد که بلافاصله پس از اعلام به مرکز ارتباطات اورژانس ، آمبولانس پایگاه های اورژانس زیراب و قائمشهر و همچنین هلال احمر جوارم و شیرگاه به محل حادثه اعزام شدند .
ذکریا اشکپور افزد که مصدومان این حادثه یک پسربچه 6 ساله ، یک زن 29 ساله و چهار مرد از سرنشینان سمند و یکی از ماموران پلیس راه بود .
وی گفت که تمامی مصدومان این حادثه برای انجام کارهای درمانی بیشتر به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شدند .
سوادکوه یکی از محورهای ورودی از تهران و غرب کشور به استان مازندران است که بیشترین ترافیک خودروهای سنگین را در ایام تعطیل دارد .
با توجه به در پیش بودن تعطیلی ولادت حضرت رسول اکرم (ع) موج تردد مردم از استان تهران به مازندران آغاز شده است به طوریکه براساس اعلام اداره کل راهداری مازندران هم اکنون تردد در محورهای مواصلاتی استان نیمه سنگین است .

کد خبر 85856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha