خطوط ۶ و ۷ مترو باافزایش سطح ایمنی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت

پرشین خودرو:مدیر عامل شرکت مترو تهران در بازدید از خط ۶ مترو، سیاست ها و تدابیر مدیریت جدید شهری پایتخت در حوزه حمل و نقل ریلی را بیان کرد.

به گزارش پرشین خودرو،به نقل از برنا،علی امام، مدیر عامل شرکت مترو تهران در بازدید از خط ۶ مترو؛ با تصریح سیاست ها و تدابیر ابلاغی مدیریت جدید شهری پایتخت در حوزه حمل و نقل ریلی؛ افزایش بهره وری با بالاترین سطح ایمنی خطوط مترو را سرلوحه اقدامات آتی شرکت مترو تهران اعلام کرد و گفت: خطوط ۶ و ۷ مترو را بر همین مبنا تکمیل نموده و در اختیار شهروندان محترم قرار خواهیم داد.

در این بازدید که "فرنوش نوبخت"مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو نیز حضور داشت؛ "علی امام با اشاره به نواقص موجود در خطوط قدیمی مترو؛ افزود: قطعا نواقص و مشکلاتی در تجهیزات این خطوط از جمله آسانسور؛ پله برقی و ... وجود دارد که با تخصیص منابع به شکل مقتضی و تدریجی مرتفع خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: خدمت رسانی به شهروندان و تسهیل گری در استفاده از حمل و نقل عمومی ریلی پایتخت را به گونه ای عملیاتی می کنیم که تا پایان نیمه اول سال ۹۷؛ حدود۱۰ کیلومتر از خط ۶ با اولویت احداث و تجهیز ۴ ایستگاه دولت آباد؛ بعثت؛ شهدا و امام حسین(ع)تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 85866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha