کد خبر 85871
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

پرشین خودرو: مدیرکل بحران استان گیلان با اشاره به زمین‌لرزه‌ای که ساعتی پیش پیش به بزرگی 4.8 ریشتر، بخشی از این استان را لرزاند، گفت: همه نیروهای امدادی در گیلان را به حالت آماده‌باش درآورد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، عباس صابر درودخانی، مدیرکل بحران استان گیلان دقایقی قبل با اشاره به زلزله‌ای که ساعتی پیش بخشی از استان گیلان را لرزاند، اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه خسارتی به ستاد مدیریت بحران استان گزارش نشده است.

 
مدیرکل بحران استان گیلان با اعلام اینکه در حال تماس با شهرستان‌ها ازجمله شرق گیلان است تا میزان خسارات و نحوه صحیح ارائه خدمات امدادی و اولیه را مدیریت کند، گفت: ستاد مدیرت بحران استان در حال تشکیل است و در صورت لزوم در شهرستان لنگرود تشکیل خواهد شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان نیز در این راستا افزود: محل وقوع زلزله بین شهرستان لنگرود و لاهیجان بوده است.
 
مهدی ولی‌پور با اعلام اینکه نیروهای امدادی از شهرستان‌های لاهیجان و لنگرود در محل وقوع این زلزله حضور یافته‌اند، افزود: اگر شدت زلزله به میزانی باشد که خسارت‌ها زیاد باشند حتماً در کمک‌های اولیه به روستاهای زلزله‌زده ارسال خواهد شد.
 
وی از آماده‌باش نیروهای امدادی در گیلان خبر داد و گفت: همکاران ما همیشه در حال آماده‌باش هستند و با توجه به اینکه هواشناسی هشدارهایی مبنی بر بارش برف و باران داده بود یقیناً آمادگی این نیروها بیش‌ از پیش است.
کد خبر 85871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha