موتورسیکلت های «ماهیندرا» وارد بازار شد

پرشین خودرو: تقریبا 2 ماه پیش بود که نام ماهیندرا در نشست خبری عظیم خودرو بر سر زبان ها افتاد.هنگامی که مدیران عظیم خودرو از راه اندازی خط تولید محصولات این برند در ایران خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با گذشت چندی از وعده مدیران عظیم خودرو مبنی بر رونمایی از خودروهای ماهیندرا در ایران، این وعده در دومین دوره نمایشگاه خودرو تهران به حقیقت پیوست و 3 خودرو از این برند نام آشنای هندی در روز افتتاح این نمایشگاه برای خبرنگاران رسما رونمایی شد.
اما در اینجا به رونمایی خودروهای ماهیندرا در ایران کاری نداریم.بازار موتور سیکلت ایران که چند سال پیش با حضور موتور سیکلت های هندی رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته بود با ورود موتور سیکلت های چینی کاملا داشت به تصرف چینی ها در می آمد.
چینی ها که تقریبا تمام موتور سیکلت های تولیدی ایران را در اختیار خود گرفته اند در بحث موتور سیکلت های وارداتی نیز حضور پر رنگی داشته و روز به روز نیز بر این حضور خود افزوده اند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دادند.
حالا گویا شرکت های فعال در حوزه موتور سیکلت باز به سمت برندهای هندی متمایل شده و اقدام به وارد کردن برندی جدید به بازار موتور سیکلت کشور نموده اند.
یکی از شرکت های قدیمی تولید موتورسیکلت در ایران اقدام به واردات موتور سیکلت 110 سی سی در کلاس اسکوتر از برند ماهیندرا کرده است.
این موتور سیکلت که ماهیندرا گوستو GUSTO نام دارد با قیمتی در حدود 5 تا 6 میلیون تومانی وارد بازار کشور شده است.

برای آشنایی با خودروهای ماهیندرا در ایران کلیک کنید.

کد خبر 85888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha