کد خبر 85890
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰

پرشین خودرو: یکی از افرادی که در زمینه یوفو فعالیت دارد به صورت مخفیانه عکس‌های عجیبی از یک شیء پرنده در بیابانهای کالیفرنیای آمربکا تهیه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه،  تصاویر باورنکردنی که به تازگی منتشر شده است پرواز یک پشقاب پرنده را در ارتفاع کم و در نزدیکی یک هلیکوپتر نشان می دهد. این پنج عکس که در بیابان های کالیفرنیای آمریکا گرفته شده است بحث برانگیزترین تصاویری است که تاکنون از یک یوفو تهیه شده است.

این تصاویر عجیب توسط یک محقق در زمینه یوفو با نام مستعار " بردشاو" تهیه شده است. گفته می شود این عکس ها در سال 2007 گرفته شده است اما ترس وی انتشار آنها را به تعویق انداخت. بنا به ادعای وی، او پیش از دیدن این بشقاب پرنده نقره ای، یک هلیکوپتر را دید که در نزدیکی پایگاه نیروی دریایی آمریکا در حال پرواز بود. بشقاب پرنده بسیار به زمین نزدیک شده بود و وی مدت 10 دقیقه مشغول تماشای آن بود.

عجیب ترین عکس تهیه شده از یک بشقاب پرنده + تصاویر

انتشار این تصاویر با واکنش هایی نیز همراه بود. "فیلیپ مانتل"، یک محقق انگلیسی یوفو در این خصوص گفت: " این بحث برانگیزترین تصاویری است که از یک یوفو تهیه شده است. وی گفت نمی توان قطعا نظر داد این تصاویر واقعی یا ساختگی است."
برخی از کارشناسان نیز این تصاویر را کاملا واقعی دانستند. آنها سایه بشقاب پرنده را که روی زمین افتاده و در این عکس مشخص است دلیلی مبنی بر صحت ادعای خود دانستند.

عجیب ترین عکس تهیه شده از یک بشقاب پرنده + تصاویر

کد خبر 85890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha