«نگرش تازه»، نیاز امروز صنعت خودروسازی کشور است

پرشین خودرو: صنعت خودرو نیاز به نگرشی تازه دارد و این نگرش به معنی حمایت کردن کلامی نیست بلکه به معنی تغییر نگاه به تولید است.

عبدالله بابایی کارشناس صنعت و بازار خودرو در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو با اعلام این مطلب گفت: وقتی اقتصاد کشور به ثبات برسد و پایداری آن تضمین شود نرخ پول درگیر تورم نخواهد بود و این یعنی ارزان شدن پول ملی و نرخ تسهیلات.

وی ادامه داد: یکی از دلایل ورود نکردن سرمایه های خارجی به کشور نبود ثبات اقتصادی و بی ارزش شدن پول ملی است. خارجی ها برای سرمایه گذاری در یک کشور ابتدا ارزش پول ملی را بررسی می کنند زیرا آنها نیز به دنبال ارزش افزوده برای سرمایه گذاری های خود هستند.

این کارشناس صنعت و بازار خودرو خاطرنشان کرد: بی شک صنعت خودرو نیاز به نگرشی تازه دارد و این نگرش به معنی حمایت کردن کلامی نیست بلکه به معنی تغییر نگاه به تولید است.

وی افزود: کشوری می تواند در توسعه موفق باشد که تولید کند و این تولید هر سال با افزایش رو به ور شود. این اتفاق در سال گذشته و جاری برای ایران رخ داده و بر اساس اعلام دولت، 20 درصد در تولید خودرو افزایش را تجربه کرده ایم که نشان می دهد راه را درست انتخاب کرده ایم و ای کاش اگر کمکی به این توسعه نمی کنیم حداقل به دستاوردهای این تغییر فکر، حمله نکنیم.

کد خبر 85972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha