کد خبر 86007
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
طراحی خودروهای برقی برای معلولان

پرشین خودرو:رئیس الیز خودرو با اشاره به آسان شدن حمل و نقل معلولان با اشاره به رونمایی از خودروی برقی کلاسیک گفت: طراحی این خودرو نیز همانند گذشته کلاسیک و قدیمی بوده و تمام برقی است.

به گزارش پرشین خودرو،به نقل ازبرنا، ایزدی با اشاره به رونمایی از خودروی برقی کلاسیک در ویژه برنامه نکوداشت هفته معلولان و سه شنبه بدون خودرو، اظهار داشت: طراحی این خودروها نیز همانند گذشته کلاسیک و قدیمی بوده و تمام برقی است. 8 ساعت شارژ شده، مسافت 100کیلومتر را طی کرده و دارای مدل‌های 4، 6 و 9 نفره است.

وی پیرامون اتوبوس‌های ویژه معلولان تصریح کرد: در هماهنگی‌های انجام شده در اتوبوسرانی، قرار بر گذاشتن یک رمپ برقی برای تعدادی از اتوبوس‌های شهری شده است که حمل و نقل را برای افراد معلول آسان می‌کند و فضایی از اتوبوس نیز برای معلولان در نظر گرفته شده است.

رئیس الیز خودرو درباره توسعه خودروهای برقی بیان کرد: با توجه به اینکه به تازگی برای شماره‌گذاری این خودروها وارد بحث شده‌ایم، تا اطلاع ثانوی استفاده از چنین خودروهایی در اماکن خاص همانند سه‌شنبه‌های بدون خودرو و میدان نقش جهان میسر است.

وی با اشاره به روند شماره گذاری خودروهای برقی خاطرنشان کرد: بسیاری از موارد این خودرو از جمله بدنه فایبرگلاس آن، برای پلیس قابل تعریف نبوده و به همین جهت روند شماره‌گذاری این خودروها برای استفاده عمومی نیازمند زمان بیشتری است.

کد خبر 86007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha