کد خبر 86047
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
جاده مرگ در استان خراسان رضوی قربانی گرفت

پرشین خودرو:شامگاه شب گذشته هجدهم آذر بازهم جاده مرگ در استان خراسان رضوی قربانی گرفت و 5 نفر را به کام مرگ کشاند.

به گزارش پرشین خودرو، در این سانحه رانندگی که بین دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید به وقع پیوست 5 نفر جان باختند و 2 نفر دیگر مجروح شدند. تصادف در حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات به وقوع پیوست دو مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محور 55 کیلومتری محور شادمهر به کاشمر که به خاطر سوانح و حوادث بسیاری که در آن رخ می دهد موجب شده به جاده مرگ شهرت یابد. تاکنون متاسفانه مردم این منطقه بسیاری از عزیزان خود از جمله جوان‌ترین فوق تخصص جراح مغز و اعصاب و نخبه کشوری را از دست داده‌اند و این موجب شده دوبانده شدن این محور به خواسته عمومی و به حق مردمی که نیم درصد جمعیت کشور را در بر می‌گیرند تبدیل شود.

جاده کاشمر به شادمهر که موضوعی کهنه بوده و از سال 84 استارت دوبانده شدن آن زده شده است اما متأسفانه اکنون‌که در سال 96 هستیم حتی یک کیلومتر از باند دوم آن به بهره‌برداری نرسیده است.

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه وشهرسازی در آخرین بازدید خود از این محور ابراز امیدواری کرد؛ چهارخطه کردن محور شادمهر به کاشمر و در ادامه به سمت بردسکن هر چه سریعتر به سرانجام برسد و چهار خط شدن 50 کیلومتر از این محور با توجه به اعتبارات موجود و اعتباراتی که مصوب شده طی مدت 3 سال به سرانجام برسد.

کد خبر 86047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha