اقدامات اجرایی برای رفع مشکلات خروج از ایستگاه شادمان

پرشین خودرو:مجری خط ۴ مترو تهران گفت: اقدامات اجرایی به منظور رفع مشکلات مربوط به خروج از ایستگاه شادمان، بزودی آغاز خواهد شد

به گزارش  پرشین خودرو، مجری خط ۴ مترو تهران در مورد مشکلات مربوط به خروج مسافران خط ۴ از ایستگاه شادمان که غالبا با ترافیک انسانی همراه است، توضیحاتی داد.

هیدران در این توضیحات آورده است: به منظور بهینه سازی تردد مسافران در ایستگاه تبادلی شادمان، جلسات کارگاهی متعددی برگزار شد و مراحل فازبندی ساخت گالری های ارتباطی بین ایستگاه شادمان در خطوط ۲ و ۴ تبیین گردید . بر این اساس و طبق برنامه زمان بندی تهیه شده ، ورودی جنوبی ایستگاه شادمان تا قبل از پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: همچنین ورودی شمالی ایستگاه شادمان که مربوط به خط ۲ مترو می شود و در حال حاضر کوچک بوده و فاقد پله برقی است ، در اسرع وقت تخریب و نوسازی خواهد شد.

به گفته وی، در ادامه با تمهیدات اندیشیده شده، متعاقب احداث گالری در ضلع شمال ایستگاه ( بین سالن فروش بلیت خط ۴ به ۲ ) و اعمال تغییراتی در شفت آسانسور ، سکوی شمالی خط ۴ نیز از آسانسور بهره مند شده و تردد مسافران از ضلع شمال به جنوب خیابان آزادی تسهیل می گردد ؛ این موضوع باعث کاهش تردد از گالری های ارتباطی فعلی خواهد شد. ساخت گالری ارتباطی در تراز سکوی خط ۴ به ۲ از انتهای غربی چهار سکوی ایستگاه ها ، دیگر اقدامی است که به موجب عملیاتی شدن آن ، انشا الله دغدغه شهروندان در خروج از ایستگاه مترو شادمان را به حداقل خواهد رساند.

کد خبر 86078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha