عسل شکوفه لیمو، محصول جدید «پورشه» در بازار!

پرشین خودرو: به غیر از تولید اتومبیل‌های اسپرت و لوکس، شاید بدانید که کمپانی پورشه به تولید وسایل دیگر هم مشغول است، مثل تولید عینک، کیف، پوشاک، تلفن همراه هوشمند با همکاری هوآوی و... که در قالب شرکت "پورشه دیزاین" طراحی شده و به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، علاوه بر این، کمپانی خودروسازی پورشه طراحی و ساخت دوچرخه و یا حتی قایق‌های لوکس تفریحی را هم در برنامه کاری خود داشته است که پیش از این در پرشین خودرو پیرامون آن صحبت کرده‌ایم، اما اخیرا کمپانی پورشه بوسیله شرکت تابع خود یعنی "پورشه لایپزیگ" به یک محصول جدید دسترسی پیدا کرده است و آن هم عسل طبیعی شکوفه لیمو خواهد بود که صحبت در رابطه با آن می‌تواند جذاب باشد.
پیش از شروع بحث اصلی، جالب است بدانید که شرکت "پورشه لایپزیگ" به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های اصلی پورشه، کار خود را در سال 2002 میلادی و در مساحت بزرگ 132 هکتاری آغاز کرده است که وظیفه اصلی آن، پرداختن به مسائل زیست محیطی و بهبود آنان خواهد بود. حال در برنامه ریزی جدید این شرکت، شاهد تولید و عرضه عسل طبیعی شکوفه لیمو در فروشگاه‌ها و مراکز خرید "پورشه لایپزیگ" هستیم که توسط 1.5 میلیون زنبور عسل در منطقه بیرونی کارخانه "پورشه لایپزیگ" بدست آمده است که در بطری‌های شیشه‌ای با نام Turbienchen به مشتریان عرضه می‌شود.
طبق ادعای منابع خبری، شرکت پورشه لایپزیگ در ماه "می" سال جاری مزرعه پرورش زنبور عسل خود را راه اندازی کرده است، اما در همین مدت زمان کوتاه موفق به تولید 400 کیلوگرم عسل طبیعی شکوفه لیمو شده است. در همین خصوص، مدیر اجرایی پورشه لایپزیگ اعلام کرده است که تاکنون این پروژه موفقیت آمیز بوده و تصمیم دارند تا در سال آینده میلادی و پس از پشت سر گذاشتن فصل سرما، پرورش زنبور و تولید عسل خود را گسترش دهند.

کد خبر 86084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha