کد خبر 86092
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
دستگیری سارقان خودرو

پرشین خودرو:رئیس کلانتری 152 خانی آباد از دستگیری دو سارق نیسان خبر داد.

به گزارش  پرشین خودرو، سرهنگ اکبر مرادی رئیس کلانتری 152 خانی آباد اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی مبنی بر کاهش سطح سرقت در سطح حوزه کلانتری، تعداد گشت های انتظامی را در منطقه به خصوص در ساعت هایی که احتمال وقوع سرقت قابل پیش بینی است، افزایش داده شد.

وی توضیح داد: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، در اواسط بامداد امروز، متوجه رفتار مشکوکی دو نفر شدند که سعی می کردند که درب خودروی نیسان پارک شده در کنار خیابان را باز کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: ماموران انتظامی بدون اینکه سارقان متوجه حضور گشت انتظامی بشوند برای بررسی موضوع به متهمان نزدیک که مشاهده کردند سارقان با کلیدی که در اختیار دارند مشغول باز کردن در نیسان هستند که بلافاصله در یک عملیات ضربتی هر دو سارق دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 152خانی آباد گفت: در بازرسی بدنی صورت گرفته از سارقان تعداد سه شاه کلید و تعدادی ابزار و آلات سرقت کشف و متهمان برای انجام بازجویی و تشکیل پرونده به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ مرادی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن انجام بازجویی اولیه، و پذیرش بزه انتسابی، سارقان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

کد خبر 86092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha