حضور مقتدرانه گروه ماموت در سومین نمایشگاه خودرو مازندران

پرشین خودرو: گروه صنعتی ماموت با دو برند مطرح اسکانیا و میتسوبیشی فوسو در سومین دوره نمایشگاه خودرو شمال کشور(مازندران) حضور می یابد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه صنعتی ماموت که تعدادی از برترین برندهای جهانی را در بازار ایران تولید و عرضه می کند، با شرکت های ماموت دیزل و مایان فولاد که خودروهای «اسکانیا» و «میتسوبیشی فوسو» را تولید و عرضه می کنند به سومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مازندران خواهد رفت.
سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور در استانی برگزار می شود که با 3میلیون نفر جمعیت، دارای ظرفیت و قابلیت های مناسبی به منظور حضور و سرمایه گذاری فعالان صنعت و بازار خودرو کشور بوده و به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در حوزه خودروهای کار و تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
گروه صنعتی ماموت که در حاضر با دو برند اسکانیا و میتسوبیشی فوسو در حوزه خودروهای کار و تجاری و نشان تجاری فولکس واگن در گروه خودروهای سواری در بازار ایران فعالیت می کند، یکی از شرکت های مطرح در بازار ایران، خصوصا خودروهای سنگین است که حضور خود در نمایشگاه خودرو مازندران را به قطعیت رسانده است.
این گروه، با بهره گیری از دانش و تجربه داخلی و تكنولوژی شركت‌های معتبر خارجی، امكان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی بر اساس خواسته های مشتری را فراهم کرده كه در این خصوص با برنامه ریزی به عمل آمده و تجهیز كارخانه های خود به ماشین آلات و كسب تكنولوژی روز دنیا، یكی از برترین و مطرح ترین صنایع در كیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه است.
سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور در حالی از 12 تا 15 دی ماه امسال در استان مازندران برگزار می شود که این استان شمالی کشور با 22 شهر یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور است، بطوریکه روزانه بیش از یک میلیون و 250هزار دستگاه خودرو در سطح استان تردد می کنند و می توان این استان را یکی از مهمترین قطب های گردشگری و تجاری کشور دانست.
شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق مجری برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران است و نمایشگاه مذکور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران(قائمشهر- جنب پل تلار) برگزار خواهد شد.

کد خبر 86146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha