کد خبر 86262
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
اضافه شدن پیش‌سفارش به اپ‌استور

پرشین خودرو: اپل ویژگی جالبی در فروشگاه خود (اپ استور) ارائه می دهد که می‌تواند برای بازاریابی برنامه‌ها توسط توسعه‌دهندگان مثمر ثمر باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، اپل یک ویژگی ساده اما مفید را برای فروشگاه اپ خود راه اندازی کرده است. این قابلیت توانایی پیش سفارش برنامه‌ها و ارسال آنها به صورت خودکار را برای مشتری فراهم می کند.این ویژگی قابلیتی کاربردی برای توسعه دهندگان به حساب می آید.

یک برنامه‌نویس اکنون می‌تواند برنامه خود را در فروشگاه App تا 90 روز قبل از انتشار آن قرار دهد و مشتریان می توانند آن را پیش سفارش دهند. هنگامی که برنامه توسط برنامه‌نویس به اتمام رسید منتشر می‌شود و برای مشتریانی که آن را قبلا سفارش داده بودند، بارگیری می‌شود.

این قابلیت توسط همه اپ استورها اعم از iOS،macOS و حتی tvOS قابل اجراست. توسعه دهندگان می توانند به هر دوحالت رایگان و پولی برنامه خود را پیش ارائه دهند.اگر قیمت برنامه در طول مدت پیش سفارش تغییر کند،مشتریان هر کدام که پایین تر باشد را می پردازند.

این قابلیت برای بازاریابی و فروش اپ‌ها، خصوصا بازی‌ها می تواند بسیار مفید باشد چرا که تیم توسعه دهنده می توانند از این دوره زمانی برای بازاریابی و فروش بهتر محصول خود استفاده کنند.

کد خبر 86262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha