کد خبر 86290
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
احتمال بازی تیم ملی با سنگال

پرشین خودرو: بازی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش قطعا به یک آماده سازی مناسب نیاز دارد و به همین دلیل کی روش و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا بازیهای تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فراهم کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از آی اسپورت، بازی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش قطعا به یک آماده سازی مناسب نیاز دارد و به همین دلیل کی روش و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا بازیهای تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی فراهم کنند. پیش از این کی روش خبر داده بود که تیم ملی قبل از رفتن به روسیه به مصاف الجزایر خواهد رفت ( دیداری که شایعه شده ممکن است برگزار نشود)و رئیس فدراسیون فوتبال در صحبتهای جدیدش از ایتالیا، یونان، لهستان و قطر به عنوان گزینه های فدراسیون برای انجام بازی تدارکاتی نام برد و اینکه مجموعه اش مشغول رایزنی برای پیدا کردن حریفان خوب است. یکی از تیمهایی که فدراسیون فوتبال به دنبال راضی کردنش است تیم ملی سنگال است. به نوشته سایت senenews، ایران، کره جنوبی و دانمارک به دنبال بازی تدارکاتی با تیم ملی سنگال هستند که فدراسیون فوتبال این کشور مشغول بررسی این پیشنهادات است و جوابی به آن نداده. نکته مهم این گزارش اینکه سنگالی ها برای بررسی پیشنهاد ایران و کره جنوبی روی این موضوع تاکید دارند که حاضر به سفر به قاره آسیا نیستند و بازی تدارکاتی با یکی از این دو تیم باید در اروپا انجام شود. قطعا بازی با سنگال به عنوان یکی از تیمهای سرشناس قاره افریقا می تواند اتفاق خوبی برای تیم کی روش باشد تا آنها با تیمی مشابه مراکش بازی کنند.

بقیه حریفان چه می کنند؟

ایران برای شناخت هر چه بهتر مراکش به دنبال بازی با الجزایر و سنگال است و پرتغال دیگر همگروه تیم ملی هم چنین برنامه ای دارد. به نوشته سایت lionsdelatlas، مسئولان فدراسیون فوتبال پرتغال مذاکراتی با فدراسیون های فوتبال الجزایر و تونس داشته اند تا کریس رونالدو و هم تیمی هایش از طریق بازی با این دو تیم افریقایی، برای بازی با مراکش آماده شود. البته از تیم فوتبال مصر هم به عنوان یکی از حریفان تدارکاتی احتمالی تیم ملی پرتغال نام برده شده.  از طرف دیگر برگزاری بازی دوستانه اسپانیا و آلمان هم قطعی شده و دیگر همگروه تیم ملی سوم فروردین به مصاف قهرمان جام جهانی خواهد رفت.

کد خبر 86290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha