٧ هزار موتور سوار متخلف در کلاس های آموزشی

پرشین خودرو:رئیس پلیس راهور پایتخت گفت:٧ هزار موتور سوار متخلف در کلاس های آموزشی برای بهبود فرهنگ تردد موتورسواران شرکت کرده و گواهی آموزشی دریافت كردند.

به گزارش پرشین خودرو، سردار مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اجرای طرح جدید آموزش موتور سوار های متخلف اظهار داشت: با توجه به گرایش روز افزون استفاده از موتور سیكلت به لحاظ سهولت تردد و پایین بودن هزینه خرید و نگهداری و همچنین تبدیل شدن این وسیله به ابزاری برای امرار معاش بعضا مشاهده می شود برخی از موتور سواران به جهت انتفاع بیشتر با زیر پا گذاشتن قوانین و ضایع کردن حقوق شهروندی چهره ناخوشایندی در آمد وشد شهری به وجود می آورند.

وی افزود: توجه به نقش غیر قابل انكار آموزش در بهبود فرهنگ تردد موتورسواران ، پلیس راهور تهران بزرگ اقدام به راه اندازی تعداد ٢٦ ایستگاه سیار آموزشی ویژه موتور سواران متخلف در میادین و نقاط اصلی شهر کرده كه رانندگان متخلف ضمن اعمال قانون برای بازآموزی قوانین به ایستگاه های آموزشی مذكور هدایت شده و در كلاس های آموزشی شركت می كنند.

سردار مهماندار ادامه داد: از زمان اجرای این طرح بیش از ٧٠٠٠ موتور سوار متخلف در این كلاس ها شركت کرده اند و اغلب آنها گواهی آموزشی دریافت كردند.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: موتور سوران تهران قوانین راهنمایی و رانندگی ، استفاده از كلاه ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی و البته رانندگی ایمن را مدنظر داشته باشند.

کد خبر 86314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha