مختصری از نسل چهارم رکستون که «رامک خودرو» می آورد

پرشین خودرو: نسل چهارم رکستون یا ركستونG4، تنها شاسی بلند عرضه شده طی 5 سال اخیر در بازار ایران خواهد بود که دارای سیستم چهار چرخ محرک 4WD Part Time است و امکان رانندگی در هر جاده و با هر شرایط جوی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری محصولات سانگ یانگ موتور کره جنوبی تصمیم دارد که پس از گذشت سال ها، شاسی بلندی با قابلیت های استثنایی به بازار ایران عرضه کند که می‌توان از آن انتظارات زیادی داشت. منظور از انتظارات زیاد، عملکرد بالای فنی و ایمنی، قدرت موتور فوق العاده، قابلیت آفرود، امکانات مدرن رفاهی و همچنین ابعاد بزرگ اتاق است.

براساس این گزارش، در خودرو رکستون جی4 و در حالت 2H نیرو به محور عقب منتقل خواهد شد تا در رانندگی های شهری و جاده ای، لذت سواری، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک مجموعه انتقال نیرو را به همراه داشته باشد.

اما در حالت 4H نیرو به هر چهار چرخ در این خودرو شاسی بلند منتقل خواهد شد و زمانی کاربرد خود را به نمایش می‌گذارد که مسیر (چه روی جاده و چه خارج از جاده) لغزنده است و با کمک آن می‌توانید به جدال برف، یخ و گل و لای بروید و رانندگی ایمن تری را تجربه کنید.

و بالاخره در حالت 4L که نقطه تمایز رکستون در سال های اخیر در مقایسه با رقبا خواهد بود، گیربکس کمکی وارد مدار شده و حجم بالایی از گشتاور به هر چهار چرخ را منتقل خواهد کرد. در این حالت قفل دیفرانسیل نیز درگیر خواهد بود که با استفاده از آن شیب های تند، واماندگی در میان صخره ها و گل و لای، معنایی نخواهد داشت و همه چیز برای داشتن یک آفرود لذت بخش فراهم می‌ شود.

کد خبر 86325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha