مدیران خودرو با عبور از سد بزرگان به رتبه اول رسید+جدول

پرشین خودرو: گزارش رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان 1396 در حالی منتشر شد که مدیران خودرو توانست سایر بزرگان عرصه تولید خودرو در ایران را جای گذاشته و به رتبه اول برسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کسب رتبه اولی مدیران خودرو در گزارش تابستانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از آن جهت حائز اهمیت است که بزرگان این صنعت با افت بعضا تا 20 امتیازی از نگاه مشتریان مواجه شده اند و در مقایسه با گزارش بهاری این شرکت به رتبه های پایین سقوط کرده اند.


در این گزارش هر چند شرکت های واردکننده نیز بررسی شده است امت ما در این گزارش با نگاهی تولید محور به شرکت های تولیدکننده خودرو می پردازیم.


در گزارش 3 ماهه دوم سال 96 شرکت های مدیران خودرو، کارمانیا، بهمن، پارس خودرو، ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور حضور دارد و فرایند فروش آن ها از نگاه 88,262 خریدار بررسی و امتیازدهی شده است.


در این میان مدیران خودرو که خودروهای چری و ام.وی.ام را تولید و به بازار عرضه می کند، توانسته است با کسب بیشترین امتیاز نسبت به سایر رقبا در رتبه اول شرکت های تولید کننده خودرو، با 707 امتیاز قرار گیرد.


در جدول مقایسه امتیازات سه ماهه دوم سال 96 با گزارش بهاری این شرکت نیز مدیران خودرو با کسب 11 امتیاز بیشتر، پیشرفت و رشد چشمگیری داشته است.


رشد شرکت مدیران خودرو در این گزارش آنجایی مهم می شود که می بینیم شرکت های دولتی خودروسازی که هم از تسهیلات بی شمار بهره می برد هم شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور دارد، در این جدول جایگاه های پایین رده بندی را به خود اختصاص داده اند.


در کسب رتبه اول توسط شرکت مدیران خودرو نباید از نقش طرح های فروش متنوع این شرکت در کنار خدمات پس از فروش مناسب به سادگی گذشت، هر چند که این گزارش بیشتر به فرآیند فروش پرداخته است.


تا زمانی که خدمات پس از فروش مناسبی برای ارائه به خریداران وجود نداشته باشد نمی توان به کسب رضایت حداکثری از مشتریان امیدوار بود.

 

در جدول ذیل می توانید امتیازات کسب شده خودروسازان را مشاهده نمایید

 

کد خبر 86406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha