دو فوتی بر اثر تصادف خودرو در جاده بوشهر- برازجان

پرشین خودرو:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده بوشهر به برازجان متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش پرشین خودرو،سرهنگ جابر پاپری بیان داشت: ساعت ۲۱ پنج‌شنبه شب یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی یک خانم و سرنشینی خواهر، برادر و دو فرزندش بعد تقاطع هوایی دلوار از جاده منحرف و واژگون می‌شود.

سرهنگ پاپری اضافه کرد: برادر و یکی از فرزندان راننده که عقب نشسته بودند از خودرو به پیرون پرت شده و متاسفانه در دم جان می‌دهند و بقیه سرنشینان که مجروح شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد: همیشه با سرعت مطمئنه حرکت کنند چون علت اصلی بیشتر تصادفات سرعت زیاد خودرو است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر خاطرنشان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده بتواند در هنگام وقوع حادثه خودرو خود را کنترل و قدرت تصمیم گیری مناسب را داشته باشد.

سرهنگ پاپری تاکید کرد: استفاده از کمربند برای همه سرنشینان خودرو ضروری است و در همین حادثه اگر سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده می‌کردند، به احتمال زیاد از تلفات جانی جلوگیری می‌شد.

کد خبر 86422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha