سایپادیزل در نمایشگاه حمل و نقل

پرشین خودرو: مدیر بازاریابی سایپادیزل گفت: این شرکت با نمایش محصولات جدید و متنوع خود، در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران حضوری پررنگ و فعال خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، بهمن احمدنیا ضمن اعلام خبر فوق افزود: سایپادیزل در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران، علاوه بر نمایش کامیون فوق سنگین ولوو FH750 که اخیراً به عنوان قوی ترین کامیون ایران رونمایی شد، با نمایش و معرفی 8 خودروی سنگین دیگر، آخرین دستاوردهای نوین صنعتگران خود را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.
وی افزود: با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه و حضور فعالان حوزة حمل و نقل و راهسازی کشور، شرکت سایپادیزل با سبدی متنوع از محصولات و مطابق با نیاز حوزه های مهم زیرساخت کشور، خودروهای خود را در رده های قیمتی و کاربری های مختلف به نمایش خواهد گذارد تا بتواند درخواست های موجود در این بخش از بازار را پوشش دهد.
احمدنیا اضافه کرد: این محصولات در بخش کشنده: شامل کامیون های ولوو FH750، ولووFH500‌، ولوو FH460، ولوو FM460 و کاوه KT420 می باشند. همچنین در بخش کمپرسی کامیون ولوو FMX، در حوزة باری کامیون های ولوو FM460 و رنو D Wide و کامیونت فوتون نیز به عنوان محصول ردة سبک سایپادیزل، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
مدیر بازاریابی سایپادیزل تاکید کرد: با توجه به گردهمایی بخش های متنوعی از صنایع و حوزه های مرتبط با حمل و نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته در این نمایشگاه، بستر مناسبی برای ایجاد تعامل سازنده و برقراری ارتباط همکاری میان خودروسازان تجاری ، نهادها، سازمان ها و قطعه سازان مهیا شده است که سایپادیزل با این هدف در رویداد یاد شده حضور خواهد داشت.
گفتنی است، دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و راهسازی تهران، همزمان با هفته حمل و نقل و از 26 الی 28 آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که شرکت سایپادیزل در فضای باز نمایشگاهی، میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

کد خبر 86496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha