آغاز تولید کامیونت های میتسوبیشی فوسو با 20درصد داخلی سازی

پرشین خودرو: برای داخلی سازی کامیون های میتسوبیشی عجله ای نداریم و الزامات قانونی را پیگیری خواهیم کرد.

مجید مدنی رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد نماینده رسمی کامیونت های میتسوبیشی فوسو در ایران در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: سناریوهای فروش و خدمات در شرکت تغییر کرده است و در این میان حوزه لیزینگ را کمی تقویت کرده ایم.


وی ادامه داد: در حال حاضر مایان فولاد بهترین لیزینگ را از لحاظ نرخ بهره دارا است و مشتریان می توانند محصولات ما را با تسهیلات همراه با نرخ بهره واقعی 21 درصد خریداری نمایند.

 

 


مدنی در مورد سهم محصولات برند میتسوبیشی در بازار کامییون کشور گفت: سهم بازار یک عدد تقریبی است و دوستان ما در سایر شرکت ها هم خوب می دانند که اعدادی که اعلام می کنند میزان تولید آنها است و نه فروش و سهم در بازار داخلی. از این رو فکر می کنم ما بعد از تولید محصول در داخل بتوانیم سهم خوبی در بازار کسب کنیم.


پیش قدم در نوسازی ناوگان کامیون های سبک


رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد در مورد حضور در طرح های نوسازی ناوگان گفت: تا به امروز تنها برای کامیون های سنگین طرح نوسازی کلید خورده است اما شرکت مایان فولاد مستقلا برای نوسازی ناوگان شرکت ها اقدام کرده است.


وی افزود: ما با تمام شرکت هایی که دارای ناوگان خودرویی برای حمل و فروش هستند تماس گرفته و اعلام آمادگی کردیم که خودروهای فرسوده آنها را با خودروهای نو جایگزین کنیم.


توسعه فروش و خدمات در دستور کار مایان فولاد


مدنی در مورد برنامه های شرکت بعد از آغاز تولید داخلی کامیون های میتسوبیشی گفت: برنامه ما تولید سالانه 3 هزار دستگاه کامیون است بنابراین نیاز به تجهیز و توسعه فعالیت های حوزه فروش و خدمات داریم.


وی ادامه داد: در بخش خدمات پس از فروش 6 مرکز در مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ارومیه و کرج راه اندازی کرده ایم که به این تعداد مراکز خدمات پس از فروش پایتخت نیز اضافه می شود.


رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد تصریح کرد: تعمیرگاه سیار نیز از دیگر خدماتی است که در نمایشگاه تهران رونمایی کردیم و از این پس با 15 خودرو، آماده خدمت رسانی به مشتریان خود در جاده های پر رفت و آمد هستیم.

 

وی افزود: تا پایان سال در شهرهای مازندران، گیلان، یزد، کرمان و کرمانشاه نیز مراکز خدمات پس از فروش خود را راه اندازی می کنیم.


مدنی در مورد بخش فروش نیز گفت: در مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، ارومیه و کرج نماینده فروش داشته و 4 نماینده نیز در شهر تهران فعال هستند.


بخش خصوصی شریک مایان فولاد


رئیس سازمان فروش شرکت مایان فولاد در مورد حضور فعالان بخش خصوصی در بخش فروش و خدمات پس از فروش مایان فولاد گفت: ما سعی کرده ایم که به مسئله فروش ورود نکنیم و این را در اختیار بخش خصوصی و علاقه مندانی که امکانات مورد نیاز برای نمایندگی را دارند قرار دهیم تا با دلگرمی بهتری فعالیت کنند.


وی ادامه داد: ما نماینده محور کار می کنیم یعنی نماینده آموزش می بیند برای فروش و بازاریابی و ما نیز در این راه به وی کمک کرده و در روزهای اول نیز به صورت مستقیم در محل نمایندگی حضور خواهیم داشت تا کار روی غلتک بیفتد.


مدنی اظهار داشت: تیم بازاریابی ما به صورت علمی و عملی آموزش های خود را به نمایندگان می دهد اما اگر نماینده ای نتوانست از این آموزش ها استفاده کند، همکاری خود را با وی قطع خواهیم کرد.


داخلی سازی را همراه با تغییر قوانین تغییر می دهیم


مدنی در مورد عمق تولید داخل کامیون های میتسوبیشی در ابتدای کار گفت: ما با 20 درصد داخلی سازی کار را کلید می زنیم که البته با نظارت دایملر بنز آلمان خواهد بود، زیرا داخلی سازی 20 درصدی جزو الزامات قانونی وزارت صنعت است اما هر زمان که این الزام تغییر کند، این آمادگی را داریم که ما نیز داخلی سازی را افزایش دهیم.


وی افزود: با قطعه سازانی قرار همکاری گذاشته ایم که با شرکت ها و برندهای مطرح خارجی کار می کنند و کیفیت تولیداتشان در سطح جهانی است از این رو برای کیفی سازی و داخلی سازی هیچ مشکلی نداریم.

کد خبر 86516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    2 0
    سلام قطعات این کامیون واقعا کمیاب و گران هس لطفا فکری به حال این راننده های بیچاره هم کنید شما که وارد کنده هستید خدمات رو هم گسترش بدین واقعا خدمات ضعیف هس با تشکر