پیش نمایشی از سوپر اسپرت جدید «تویوتا» برای شرکت در مسابقات

پرشین خودرو: درحالی که جهان همچنان در انتظار رونمایی از نسل جدید "سوپرا" است، کمپانی خودروسازی تویوتا یک تیزر جدید برای کنفرانس "سوپر اسپرینگ" منتشر کرده است که نشان از یک محصول سوپراسپرت جدید برای بخش "گازو ریسینگ" این شرکت دارند.

به گزارش پرشین خودرو، این خودروی مفهومی که هم اکنون تیزر آن از سوی کمپانی خودروسازی تویوتا منتشر شده و در پرشین خودرو قرار گرفته است، در نمایشگاه "توکیو اوتو سالن 2018" رونمایی خواهد شد که درمحدوده GR قرار گرفته و از ماشین‌های مسابقه‌ای "لمانز" برای طراحی و ساخت آن استفاده شده است.
کمپانی خودروسازی تویوتا در ادامه افزود، این خودروی مفهومی به خوبی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از تجربیات حضور در سری مسابقات WEC استفاده کرد و یک خودروی سوپر اسپرت جدید با توانایی و قابلیت‌های بهتر آماده کرد. تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در مورد این خودروی کانسپت تویوتا ارائه نشده است، اما این اطمینان وجود دارد که خودروی سوپر اسپرت جدید این شرکت برای مسابقات آماده خواهد شد و محصولی که در حال توسعه برای ورود به جاده‌های شهری و عرضه به مشتریان ثروتمند این کمپانی ژاپنی است، نسل جدید "تویوتا سوپرا" خواهد بود که تاکنون اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و یا حتی زمان دقیق آن برای رونمایی ارائه نشده است.
در پایان گفتنی است که این سوپرکار جدید تویوتا در تاریخ 12 ژانویه سال آینده میلادی و در رویداد "توکیو اوتو سالن" به همراه رقبای آینده خود در سری مسابقات WEC رونمایی خواهد شد، هرچند در کنار این محصول کاملا جدید تویوتا، دیگر مدل‌های مفهومی و عجیب این شرکت همچون "تویوتا GR 86" و همچنین "VITZ GRMN" هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

کد خبر 86530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha