خودروهای جالب در موزه ‌خانه‌ زمان ولفسبورگ +تصویر

پرشین خودرو:موزه اتومبیل خانه زمان در شهر ولفسبورگ دقیقاً در نقطه‌ای قرار دارد که چرخ صنعت خودرو از دوران سیطره نازی‌ها از آنجا و با حضور آدولف هیتلر شتاب گرفت.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازجام جم آنلاین، موزه اتومبیل خانه زمان در شهر ولفسبورگ دقیقاً در نقطه‌ای قرار دارد که چرخ صنعت خودرو از دوران سیطره نازی‌ها از آنجا و با حضور آدولف هیتلر شتاب گرفت. توجه شما را به 16 خودروی جالب با تاکید بر خودروهای فولکس‌واگن در موزه ‌خانه‌ زمان ولفسبورگ جلب می‌کنیم.

1937 Porsche V30 Prototype

یکی از 30 اتومبیل اولیه که برای آزمایش فولکس‌واگن بیتل زیر نظر فریناند پورشه مهندس مشهور آلمانی این شرکت ساخته شده بود. جالب اینجاست که این خودرو از پنجره عقب به شیوه امروزی بی بهره بود و جای آن مشبک بود.

 

1938 Porsche Type 60 Prototype

این خودرو نیز یکی دیگر از خودروهای پروتوتایپ یا نمونه اولیه فولکس‌واگن بیتل است که از سوی فریناند پورشه مهندس این شرکت به عنوان وسیله نقلیه روزمره استفاده می‌شد.

 

2003 Volkswagen Beetle

دقیقاً در پشت نمونه‌های اولیه آخرین دستگاه خودروی فولکس‌واگن بیتل قرار دارد که سال 2003 میلادی از خط تولید این شرکت در کشور مکزیک خارج شد.

 

Volkswagen Type 3 and Type 4

این خودروها علاوه بر اروپا در امریکا و برزیل نیز با استقبال زیادی روبرو شدند و با وجود عرضه تنها برخی اتاق‌ها در ایالات متحده، بعضی نمونه‌ها به صورت شخصی وارد شدند.
 
 

1970 Volkswagen K70 and 1975 Lamborghini Countach LP400

فولکس‌واگن K70 اوین نمونه از خودروهای دیفرانسیل جلو با پیشرانه آب خنک بود. البته این خودرو توسط خود فولکس‌واگن ساخته نشد و NSU که آن زمان در تملک این شرکت قرار داشت و بعدها با الحاق به اتویونیون زمینه تشکیل آئودی را فراهم آورد، عهده دار ساخت این مدل بود. در کنار آن خودروی مشهور لامبورگینی کانتاش قرار دارد که درک آن دوران از خودروهای آینده و بیانگر رشد فناوری بود.

کد خبر 86565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha