65درصد خریداران خودرو تمایل به خرید آپشن دارند

پرشین خودرو: سالانه افزون بر 1.5میلیون دستگاه انواع خودرو در کشور تولید می شود که 65درصد آنها تمایل به خرید و نصب آپشن بر روی خودرو خود دارند.

کیوان وزیری مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو)، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: آمار و ارقام نشان می دهد که سالانه حدود 800 هزار خودرو زمینه مستعد برای نصب آپشن، اسپرت کردن و تیونینگ خودرو را دارند.
وی از برنامه آپکو برای جذب حداقل 50درصد بازار آپشن کشور به خصوص در خودروهای تولیدی ایران خودرو خبر داد و اظهار داشت: ما علاوه بر تامین و تجهیز آپشن های مورد نظر خریداران، خدمات پس از فروش مناسب را در اختیار آنان قرار می دهیم.
به گفته وزیری، یکی از فعالیت های شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) جلوگیری از ورود غیر اصولی و خارج از فرآیندهای رسمی کشور آپشن خودروها است چراکه منجر به نارضایتی و مهمتر از آن تهدید ایمنی خودروهای خریداران ایران خودرو می شود و به طور حتم با برخورد قانونی از سوی ما و مراجع ذیصلاح مواجه خواهند شد.

 

 

مدیرعامل آپکو ارزش تجهیز مجموعه آپشن خودروها و خدمات اسپرت موتور(تیونینگ) را بین 500 هزار تومان تا 20 میلیون تومان اعلام کرد.
وزیری از نگاه "کیفیت برتر" و "خدمات پس از فروش برتر" برای فروش تجهیزات و خدمات آپشن توسط آپکو خبر داد و افزود: چنانچه به سمت بازار شفاف آپشن و خدمات تیونینگ در کشور حرکت کنیم قول عرضه محصولات با قیمت های رقابتی در بازار را می دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام مجموعه آپشن و خدمات اسپرت موتور آپکو برای خودروی مشتریان نسبت به آتش سوزی، برق دزدی و ... بیمه می شود.

کد خبر 86683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha