6 برند خودرویی از خدمات امدادی «رفاه» استفاده می کنند

پرشین خودرو: مجموعه امداد خودرو رفاه ایرانیان با شش گروه خودروسازی داخلی و خارجی حاضر در ایران قرارداد همکاری دارد و به خودروهای این شرکت ها خدمات امدادی ارائه می کند.

علیرضا برنجی مدیرعامل شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این مطلب گفت: تمام تلاش خود را برای بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم قرار داده ایم و برای دوره گارانتی و وارانتی خودروهای طرف قرارداد در سطح جاده ها برنامه های ویژه ای اجرا می کنیم.
وی در خصوص راه های تماس با مجموعه امداد خودرو رفاه ایرانیان گفت: مجموعه های خودروسازی طرف قرارداد با ما می توانند با مرکز پیام 64026 تماس و درخواست امداد خود را ثبت کنند و ما در سراسر کشور به ایشان خدمات مناسبی ارائه خواهیم داد.
عضو انجمن صنفی خدمات پس از فروش ایران گفت: با مجموعه های مختلف خودرویی در حال مذاکراتی هستیم تا فعالیت خود را گسترش دهیم و در جدیدترین مورد با شرکت کرمان موتور پای میز مذاکره نشسته ایم تا برای خدمت رسانی به خودروهای هیوندای تولیدی و وارداتی نیز وارد شویم و بهترین خدمات را به این برند ارائه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امداد خودرو رفاه ایرانیان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به تمام برندهای ایرانی و خارجی را با بهترین کیفیت دارد از این رو برای توسعه فعالیت های خود برنامه ریزی خوبی را تدوین و اجرا خواهیم کرد.

کد خبر 86684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha