کد خبر 86723
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
افزایش تعداد مهاجران در جهان

پرشین خودرو: سازمان ملل متحد در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد، از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون شمار مهاجران در جهان ۴۹ درصد رشد داشته است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، سازمان ملل متحد در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد، از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون شمار مهاجران در جهان ۴۹ درصد رشد داشته است.
 

لوی ژنمین، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور اقتصادی و اجتماعی گفت: تعداد مهاجران در سال ۲۰۱۷ میلادی ۳.۴ درصد افزایش یافته است، همچنین شمار مهاجرانی که در کشورهای با درآمد بالا زندگی می‌کنند از ۹.۶ درصد به ۱۴ درصد رسیده است.
 
وی افزود: داده‌ها و شاخص‌های قابل اطمینان برای مبارزه با تصورات غلط درباره مهاجرت و اطلاع رسانی به مردم درباره سیاستهای مهاجرت بسیار مهم هستند.
 
بر این اساس بزرگترین گروه مهاجران در آمریکا زندگی می‌کنند که بیش از ۴۹.۸ میلیون نفر هستند و ۱۹ درصد از کل مهاجران جهان را تشکیل می‌دهند.
 

در هر یک از کشورهای عربستان سعودی، آلمان و روسیه بیش از ۱۲ میلیون نفر مهاجر خارجی زندگی می‌کند و انگلیس نیز پذیرای ۹ میلیون نفر مهاجر از سراسر جهان است. تعداد کل مهاجران در جهان ۲۵۸ میلیون نفر است که نشان می‌دهد ۳.۴ درصد از جمعیت کل زمین از موطن اصلی خود نقل مکان کرده و به دیگر کشورها مهاجرت کرده‌اند.

کد خبر 86723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha