200مشتری اتوخسروانی حامی بچه های سیب سرخ شدند+جزئیات

پرشین خودرو: خریداران خودرو از مجموعه نمایندگی های اتوخسروانی حامی «موسسه خیریه بچه های سیب سرخ» شدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی خسروانی مدیرعامل مجموعه نمایندگی های اتوخسروانی با اعلام این خبر گفت: تیرماه امسال با همکاری موسسه خیریه بچه های سیب سرخ تصمیم به مشارکت و حضور در پروژه "یاری مهر" گرفتیم.

به گفته وی، با خرید هر خودرو از مجموعه نمایندگی های اتوخسروانی مبلغ 120 هزار تومان از طرف مشتری در پروژه "یاری مهر" واریز می شد تا مایحتاج یک دانش آموز برای آغاز سال تحصیلی توسط "موسسه خیریه بچه های سیب سرخ" تهیه و اهدا شود.

خسروانی ادامه داد: تا پایان شهریورماه امسال و از طرف 200 خریدار ومشتری مجموعه اتوخسروانی هر یک 120هزار تومان و در مجموع 24 میلیون تومان برای تحقق طرح "یاری مهر" اختصاص یافته است.

مدیرعامل اتوخسروانی در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه شخصا با این مسئله که کار خیر و نیکو را در "بوق و کرنا کردن" مخالفم، متذکر شد: در موضوع طرح "یاری مهر" به دلیل اینکه در همایش تیرماه اعلام عمومی صورت گرفته بود فقط به دنبال ادای دین به خریداران و مشارکت کنندگان در این طرح نیکوکارانه هستیم.

همچنین خانم بهار ابوترابیان مدیرعامل موسسه خیریه بچه های سیب سرخ، که در این نشست مشترک حضور داشت ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مشتریان نمایندگی های اتوخسروانی که در طرح یاری مهر مشارکت داشتند، گفت: این موسسه خیریه حامی 2180 دانش آموز در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: ما بر این باوریم که با ایجاد همکاری های خلاقانه می توان زندگی های بسیاری را از آنچه که هستند به سوی آنچه که می توانند باشند، هدایت کرد و در این میان کودکان به عنوان سرچشمه های امید و شادی در سراسر جهان بیش از همه شایسته این تغییر هستند.

خانم ترابیان با تشکر از مجموعه هایی که انجام مسئولیت های اجتماعی را جز ارکان کاری خود قرار داده اند، تصریح کرد: کودکان ریشه های زمین هستند و بی تردید جهان بدون کودکان محکوم به نابودی است. و فراهم کردن امکان زندگی بهتر برای آنان، چیزی جز حق طبیعی آنان و نیاز ما برای به دست آوردن جهانی بهتر نیست.

به گفته وی، در مدت 14 سال فعالیت "موسسه خیریه بچه های سیب سرخ" تلاش کرده ایم با شناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان، آنان را در سرودن داستان زیباتری از زندگی یاری دهیم.

یادآور می شود که "موسسه خیریه بچه های سیب سرخ" در زمینه تامین نیازهای اولیه، بهداشت و سلامت تا کمک های آموزشی و درمانی و برنامه ریزی برای ورود هر چه شایسته تر کودکان و نوجوانان به جامعه فعالیت می کند.



کد خبر 86737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha