10 برند خودرو پربازدید سال 2017 در موتور جستجوی گوگل

پرشین خودرو: گوگل لیستی از 10 برند پربازدید در سال 2017 میلادی را ارائه کرده که بیشترین جستجو را طی یکسال در موتور جستجوگر گوگل (تنها در آمریکا) داشته‌اند.

به گزارش پرشین خودرو، هر ساله در جهان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شاهد آمارهای مختلف و نتیجه‌های سالانه مثل جوایز برترین فیلم‌ها، جوایز برترین موزیک‌ها و... هستیم. حال امسال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2017 میلادی و قدم گذاشتن در سال 2018 میلادی، گوگل لیستی از 10 برند پربازدید در سال 2017 میلادی را ارائه کرده که بیشترین جستجو را طی یکسال در موتور جستجوگر گوگل (تنها در آمریکا) داشته‌اند. در ادامه به طور مختصر این 10 خودروی پربازدید را معرفی خواهیم کرد، خودتان را برای یک غافل گیری بزرگ و دور از انتظار آماده کنید.
به رسم عادت، از آخرین خودروی لیست شروع می‌کنیم تا در انتها به پربازدیدترین خودروی سال 2017 میلادی برسیم که کمی هیجانی شود. دهمین برند این لیست را می‌توان تنها شرکت متعلق به گروه خودروسازی "فیات کرایسلر"، یعنی شرکت خودروسازی "دوج" عنوان کرد که به ترتیب خودروی دوج چارجر بیشترین بازدید را به همراه داشته است و پس از آن خودروی دوج چلنجر قرار می گیرد. خودروی معروف این شرکت یعنی "دوج دیمن" هم موفق به حضور خود در جایگاه چهارم شده است که به عنوان پربازدیدترین خودروهای شرکت خودروسازی دوج در سال 2017 میلادی به شمار می‌روند.
بالاتر از شرکت خودروسازی دوج در جایگاه دهم، یکی از شرکت‌های خودروساز آسیایی قرار گرفته است که در این چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و توانسته است تا اعتماد بسیاری از بازارهای بزرگ جهان را به خود جلب کند. شرکت خودروسازی هیوندای، اولین برند آسیایی در این لیست خواهد بود که بدون شک آخرین آن هم نیست. در این خصوص لازم به ذکر است که بیشترین جستجو در بین محصولات هیوندای، اول از همه برای سوناتا بوده است و پس از آن به ترتیب خودروی الانترا، جنسیس و در پایان خودروی شاسی بلند هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد.
هشتمین برند پربازدید گوگل در سال 2017 میلادی که ماه گذشته یک برنامه ویژه داشت و به نوعی یک شوک بزرگ به صنعت خودروسازی وارد کرد، شرکت خودروسازی تسلا خواهد بود که برندهای پربازدید آن به ترتیب تسلا مدل S، تسلا مدل X و همچنین خودروی تسلا مدل 3 خواهد بود، هرچند پس از رونمایی رسمی در ماه گذشته، کامیون تمام الکتریکی و تسلا رودستر هم بازدید بسیار خوبی داشته‌اند.
اگر نخواهیم بحث طولانی شود و سریع‌تر به دیگر اعضای این لیست برسیم، باید گفت که در رتبه هفتم این لیست شرکت خودروسازی "آکورا"، در رتبه ششم این لیست شرکت خودروسازی "بیوک"، در جایگاه پنجم این لیست شرکت خودروسازی "هوندا" و همچنین در جایگاه چهارم نیز نام شرکت "تویوتا" دیده می‌شود، اما جایگاه اول تا سوم متعلق به کدام شرکت‌های خودروسازی خواهد بود؟
با مروری کوتاه بر روی خودروهای هفتم تا چهارم، حال می‌رسیم بر سر شرکت‌های برتر این لیست. اگر به خاطر داشته باشید، شرکت خودروسازی هیوندای در جایگاه نهم این لیست قرار گرفته بود، اما جالب اینجاست که شرکت تحت حمایت هیوندای یعنی "کیا" موفق به حضور خود در جایگاه سوم این لیست شده است و دلیل اصلی آن می‌تواند رونمایی از خودروی سدان اسپرت "کیا استینگر" در سال 2017 میلادی باشد که باعث شده است تا سیل توجهات مردم به این شرکت خودروساز کره‌ای جلب شود. بعد از خودروی کیا استینگر هم می‌توان به خودروی کیا اپتیما، کیا سورنتو، کیا سول و همچنین خودروی شاسی بلند کیا اسپورتیج به عنوان پربازدیدترین خودروهای گوگل در سال 2017 میلادی اشاره کرد.
شاید کمپانی خودروسازی تویوتا نتوانست در بین 3 شرکت پر بازدید امسال قرار گیرد، اما بجای آن شرکت خودروسازی لکسوس موفق به حضور خود در جایگاه دوم لیست پربازدیدترین شرکت‌های خودروسازی در موتور جستجوگر گوگل شده است که پربازدیدترین محصول آن، خودروی کوپه اسپرت لکسوس LC 500 خواهد بود که به معنی واقعی کلمه یک شاهکار بی بدیل در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.
در پایان هرچقدر از پیکاپ باز بودن آمریکایی‌ها صحبت کنیم باز هم کم است و در اکثر جاها و بیشتر از همه در فیلم‌های هالیوودی دیده می‌شود که آمریکایی‌ها پیکاپ سوار می‌شوند. این را گفتیم چون جایگاه اول لیست پربازدیدترین شرکت‌های خودروسازی در سال 2017 میلادی، متعلق به شرکت خودروسازی فورد خواهد بود که خودروی پیکاپ F-150 آن موفق به حضور در جایگاه نخست پربازدیدترین خودروهای سال 2017 میلادی در بازار ایالات متحده آمریکا شده است تا بار دیگر پیکاپ باز بودن آمریکایی‌ها به اثبات برسد.

کد خبر 86747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha