رضایت از فروش خودروهای چری در ایران

پرشین خودرو: از فروش خودروهای چری در ایران رضایت داریم اما در فکر افزایش کیفیت و بومی کردن این تولیدات با شرایط ایران نیز هستیم.

شو چینگ سونگ معاون بازاریابی و فروش چری در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو با اعلام این مطلب گفت: از شهریور ماه 96 تا کنون 540 دستگاه تیگو7 تحویل مشتریان شده است که این تعداد در دو هفته آینده به 1020 دستگاه خواهد رسید.

وی ادامه داد: برنامه چری در ایران تحویل ماهانه 1000 دستگاه تیگو7 به مشتریان ایرانی است و اگر اتفاق غیر منتظره ای نیفتد، در 3 ماه آخر سال 96 این مهم را اجرایی خواهیم کرد و در سال 97 نیز برنامه فروش ویژه تری را به علاقه مندان معرفی می کنیم.


شو چونگ سو، در مورد محصول دیگر چری، آریزو5 توربو که طرفداران زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده است نیز گفت: 2 ماه پیش این خودرو را لانچ کردیم و تعدادی نیز به مشتریان تحویل داده شده است.

وی افزود: بازخوردهای دریافتی از مردم بسیار خوب بوده و ما در حال بهینه سازی این محصول برای ایران هستیم. مرکز خدمات مشتریان چری بررسی هایی را انجام داده و برای تغییر در شتاب اولیه، توان حرکتی و برخی دیگر از نکاتی که مورد نظر مشتریان بوده اقدامات خوبی انجام شده است.


معاون بازاریابی و فروش چری تاکید کرد: ما فروش آریزو5 معمولی را بیش از یکسال پیش آغاز کردیم و این فروش هر روز در حال بهتر شدن است که نشان می دهد که تبلیغات دهان به دهان توسط مشتریان بسیار خوب بوده و تاثیر خود را گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف تعریفی برای فروش تیگو7 به عنوان یک محصول جدید با آریزو5 کاملا متفاوت بود و به همین دلیل استراتژی چری برای تولید و فروش این دو مدل نیز تفاوت داشت.

کد خبر 86824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha