پنجمین همایش خودرو ایران فراخوان مقاله داد+محور مقالات

پرشین خودرو: دبیرخانه پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران برای جذب مقاله های تخصصی و مرتبط با محورهای این همایش فراخوان داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از دبیرخانه پنجمین همایش خودرو، 24 و 25 بهمن ماه سالجاری پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با محور " زنجیره تامین رقابت پذیر، مواد اولیه، قطعه سازی و لجستیک" در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، دبیرخانه این همایش برای جذب مقالات دانشجویان، کارشناسان و علاقمندان در 7 محور "همپایی با فناوری های روز و چشم انداز آن"، "عوامل کلیدی پیوست فناوری در رقابت پذیری"، "نقش دولت ها در توسعه و تعالی زنجیره تامین"، "الگوهای معماری در زنجیره تامین"، "نقش تولیدکنندگان مواد و قطعات در طراحی و تکوین خودرو"، "مزیت های نسبی و توانمندی های تولیدکنندگان مواد و قطعات در کشور"، و "مدل های مالی و اقتصادی در توسعه و تعالی زنجیره تامین" فراخوان داده است.
در این مرحله از فراخوان مقاله برای پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، علاقمندان تا 15 دی ماه جاری برای ارسال چکیده مقالات خود فرصت دارند.
همچنین پایان دی ماه جاری به عنوان آخرین مهلت برای ارسال مقاله کامل متقاضیان اعلام شده است و مقالات متقاضیان باید به آدرس الکترونیکی INFO@IAIIC.COM ارسال شود.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران می توانند به سایت همایش در آدرس http://iaiic.com مراجعه کنند.

 

کد خبر 86864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha